自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4513


1#
發表於 12-4-25 22:02 |只看該作者
我同 ex ex bf 睇,感覺好嘥

票我訂, 唔緊要,去到現場睇,在浪漫又感人的環境下,竟然

如果可以重頭一次,我想同老公睇




禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-4-25 22:03 |只看該作者

當年"雪狼湖",你同邊個睇?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 174209

親子達人勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-4-25 22:03 |只看該作者

回覆:當年"雪狼湖",你同邊個睇?

冇去睇




珍珠宮

積分: 39726

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 12-4-25 22:04 |只看該作者
我同同事一齊睇,第一行,超近

點評

MagDog  LUCKY!!!  發表於 12-4-25 23:36


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-4-25 22:05 |只看該作者

回覆:當年"雪狼湖",你同邊個睇?

成班大學同學一齊坐山頂



點評

JJMumMum  我都係,學生飛,超抵!  發表於 12-4-26 00:11


翡翠宮

積分: 75533


6#
發表於 12-4-25 22:05 |只看該作者
同老公去睇。


公爵府

積分: 26392

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 夏天玩到顛


7#
發表於 12-4-25 22:07 |只看該作者

回覆:當年"雪狼湖",你同邊個睇?

A-level 完同班同學睇,我記得仲係$100學生飛




大宅

積分: 4513


8#
發表於 12-4-25 22:07 |只看該作者

引用:我同同事一齊睇,第一行,超近

原帖由 wyl 於 12-04-25 發表
我同同事一齊睇,第一行,超近
第一行,好有錢,山頂都好似比睇平常的演唱會貴




珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


9#
發表於 12-4-25 22:08 |只看該作者

回覆:當年"雪狼湖",你同邊個睇?

無睇



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


男爵府

積分: 5184


10#
發表於 12-4-25 22:08 |只看該作者

回覆:當年"雪狼湖",你同邊個睇?

同個女仔買山頂學生飛




珍珠宮

積分: 48082

2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 12-4-25 22:08 |只看該作者
睇咗兩場... 兩次都係同初戀情人睇... 嘻嘻~~~


大宅

積分: 4513


12#
發表於 12-4-25 22:08 |只看該作者

引用:同老公去睇。

原帖由 jk923 於 12-04-25 發表
同老公去睇。
你就好啦




公爵府

積分: 25796


13#
發表於 12-4-25 22:09 |只看該作者
當年對我有意思既男性朋友
只係記得都算悶
爭d訓著


男爵府

積分: 6181


14#
發表於 12-4-25 22:10 |只看該作者

回覆:當年"雪狼湖",你同邊個睇?

我應該係自己一個去睇




翡翠宮

積分: 75533


15#
發表於 12-4-25 22:11 |只看該作者
ChloeMon 發表於 12-4-25 22:08
你就好啦

我重有隻cd黎度。d歌好好聽!

我睇果時係林憶連版,你地呢?

點評

Winky889  我都係  發表於 12-4-25 23:41


大宅

積分: 4513


16#
發表於 12-4-25 22:12 |只看該作者

回覆:當年"雪狼湖",你同邊個睇?

好多jm學生時代去睇,計計下咪知我大概咩年紀




珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


17#
發表於 12-4-25 22:14 |只看該作者

當年"雪狼湖",你同邊個睇?

以為同一個最好既朋友睇,最後當然無再做朋友!




珍珠宮

積分: 48082

2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


18#
發表於 12-4-25 22:14 |只看該作者
jk923 發表於 12-4-25 22:11
我重有隻cd黎度。d歌好好聽!

我睇果時係林憶連版,你地呢?

當然都係林一蓮啦~~~~~


別墅

積分: 830


19#
發表於 12-4-25 22:14 |只看該作者

回覆:當年"雪狼湖",你同邊個睇?

ex ex ex bf,當年睇陳潔儀版,到依家仲好鍾意佢




大宅

積分: 4513


20#
發表於 12-4-25 22:17 |只看該作者

引用:Quote:ChloeMon+發表於+12-4-25+22:08+你就

原帖由 jk923 於 12-04-25 發表
我重有隻cd黎度。d歌好好聽!

我睇果時係林憶連版,你地呢?
都係林憶蓮,香港站有其他人做阿雪?

我就係最近聴番D歌,先勾起回憶




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo