BabyHilary 寫道:
聽老一輩既人話"女人早過男人離開係一種福氣"﹗喺呢方面我比較自私,所以我認同呢句說話﹗
妳地有冇聽過"龍鳳鬥"主題曲劉德華既"如果我有事"同埋鄭秀雯既"如果你有事"呀?兩首歌melody一樣,前者歌詞係男人講如果佢先離開個女人會......後者歌詞就係女人講如果個男人先離開自己會......好感人架﹗
呢條link可以search歌詞,不過sammi果首要搵未出碟04年11月份。
http://www.coolmanmusic.com/server2.html

BBcrulo 寫道:
係哩套戲出果時,我都係勁瘋狂聽哩兩首歌...但係我比較鍾意聽劉德華版本多D,因為係講個男死先會擔心個女人O既心情,好感動...
而且我自己都係悲觀主義者,所以我都會想自己死先,我都唔會AFFORT得到佢離開我先...
Me too
[quote]
BabyHilary 寫道:
聽老一輩既人話"女人早過男人離開係一種福氣"﹗喺呢方面我比較自私,所以我認同呢句說話﹗
妳地有冇聽過"龍鳳鬥"主題曲劉德華既"如果我有事"同埋鄭秀雯既"如果你有事"呀?兩首歌melody一樣,前者歌詞係男人講如果佢先離開個女人會......後者歌詞就係女人講如果個男人先離開自己會......好感人架﹗
呢條link可以search歌詞,不過sammi果首要搵未出碟04年11月份。
http://www.coolmanmusic.com/server2.html