夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7594


1#
發表於 05-12-28 19:56 |只看該作者

如果要你揀...

剛従另一個TOPIC看到...
『有個老公中風幾十年,最近入院上午去世. 太太安頓好後, 下午心臟病跟住去。』

便令我想起,曽経有人問過:『如果有得揀,你想自己死先定老公死先?』
有D人就話自己死先
[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers


水晶宮

積分: 63609

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章


2#
發表於 05-12-28 20:43 |只看該作者

Re: 如果要你揀...

初初我識我老公時,我會諗自己c先比較好! 因為我怕我承受唔到傷痛....
但到後來,我既諗法唔同佐....如果我c先過佢,我會想像得到佢一缺不振既樣...佢一定撐唔到....就算撐到....可能要好長時間活在痛苦中....我唔想....

e+我諗最好要c一齊c! 唔好煩! 當然,最好係白頭到老! 唔好咁早c 啦~^^"
Childhood is journey, not a race.


男爵府

積分: 8513

好媽媽勳章


3#
發表於 05-12-28 22:37 |只看該作者

Re: 如果要你揀...

當然係自己c先好d啦; 未有仔仔時有諗過, 如果係一前一後, 我就會簡自己後, 因為d保險會入晒我娘家, 呵呵呵. ^_*


男爵府

積分: 5258


4#
發表於 05-12-28 23:24 |只看該作者

Re: 如果要你揀...

聽老一輩既人話"女人早過男人離開係一種福氣"﹗喺呢方面我比較自私,所以我認同呢句說話﹗

妳地有冇聽過"龍鳳鬥"主題曲劉德華既"如果我有事"同埋鄭秀雯既"如果你有事"呀?兩首歌melody一樣,前者歌詞係男人講如果佢先離開個女人會......後者歌詞就係女人講如果個男人先離開自己會......好感人架﹗

呢條link可以search歌詞,不過sammi果首要搵未出碟04年11月份。
http://www.coolmanmusic.com/server2.html




該用戶已被刪除

5#
發表於 05-12-29 02:37 |只看該作者

Re: 如果要你揀...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28065


6#
發表於 05-12-29 10:08 |只看該作者

Re: 如果要你揀...

如果我仔仔已經長大成人,咁我諗我地會想一膂c,並唔想留低任何一個獨自傷心,有時我同老公講開哩個問題時,我話我c先你唔好咁傷心呀,佢就會話如果我真係c左...佢一定會跟哩一膂


大宅

積分: 4205


7#
發表於 05-12-29 10:29 |只看該作者

Re: 如果要你揀...

我從來都冇想過,但出奇意外,我隻c6有,佢仲衰到有次同我講,我要死先過你,五.六十歲就死,你就等到80幾歲先死(仲要係比d孫激死呀!)你要睇住d兒孫點壞,成日勞心勞力…唉…我立刻叫他停,我話佢你個腦放左係邊呀!有乜理由想d子孫壞嫁,要死咪一齊死,唔好煩!你地話係咪遲早會比佢激死呀
晴晴藍藍小天地[img align=right]http://lilypie.com/pic/060814/rHZZ.jpg[/img]


翡翠宮

積分: 76971


8#
發表於 05-12-29 11:09 |只看該作者

Re: 如果要你揀...

唔使煩, 我揀杏+橙咁


別墅

積分: 880


9#
發表於 05-12-29 11:34 |只看該作者

Re: 如果要你揀...

好讚成!

[quote]
J&Hsbb 寫道:
我成日同老公講, 佢唔可以早過我走, 因為留低我1個人好傷心, 一定我要早過佢, 佢話我走先佢都會同我一樣, 因我話無辦法, 比我自私一次,仲有就係我地2個講明第時死左後, 唔需要買位放骨灰, 因為有幾多人會黎拜你山丫, 最多咪d仔女, 孫及兄弟姊妹, 再之後d人唔會黎架喇, 所以慳返d錢, 將d骨灰倒入大海, 係屋企就放張相紀念下大家就得喇, 但隻結婚戒指就要放係相前面囉, 我多左個要求, 就係每日要有一枝鮮花係度囉。


侯爵府

積分: 24069


10#
發表於 05-12-29 11:37 |只看該作者

Re: 如果要你揀...

我個隻死野, 次次話親佢, 佢就開口埋口就話自己就來死, 又扮哂蟹唉聲嘆氣, 又成日同我講, 如果佢死左, 叫我走去搵第二個...


侯爵府

積分: 21554


11#
發表於 05-12-29 11:50 |只看該作者

Re: 如果要你揀...

ringoivy 寫道:
唔使煩, 我揀杏+橙咁


複式洋房

積分: 221


12#
發表於 05-12-29 12:02 |只看該作者

Re: 如果要你揀...

係哩套戲出果時,我都係勁瘋狂聽哩兩首歌...但係我比較鍾意聽劉德華版本多D,因為係講個男死先會擔心個女人O既心情,好感動...
而且我自己都係悲觀主義者,所以我都會想自己死先,我都唔會AFFORT得到佢離開我先...


BabyHilary 寫道:
聽老一輩既人話"女人早過男人離開係一種福氣"﹗喺呢方面我比較自私,所以我認同呢句說話﹗

妳地有冇聽過"龍鳳鬥"主題曲劉德華既"如果我有事"同埋鄭秀雯既"如果你有事"呀?兩首歌melody一樣,前者歌詞係男人講如果佢先離開個女人會......後者歌詞就係女人講如果個男人先離開自己會......好感人架﹗

呢條link可以search歌詞,不過sammi果首要搵未出碟04年11月份。
http://www.coolmanmusic.com/server2.html


大宅

積分: 2616


13#
發表於 05-12-29 12:31 |只看該作者

Re: 如果要你揀...

BBcrulo 寫道:
係哩套戲出果時,我都係勁瘋狂聽哩兩首歌...但係我比較鍾意聽劉德華版本多D,因為係講個男死先會擔心個女人O既心情,好感動...
而且我自己都係悲觀主義者,所以我都會想自己死先,我都唔會AFFORT得到佢離開我先...


Me too


[quote]
BabyHilary 寫道:
聽老一輩既人話"女人早過男人離開係一種福氣"﹗喺呢方面我比較自私,所以我認同呢句說話﹗

妳地有冇聽過"龍鳳鬥"主題曲劉德華既"如果我有事"同埋鄭秀雯既"如果你有事"呀?兩首歌melody一樣,前者歌詞係男人講如果佢先離開個女人會......後者歌詞就係女人講如果個男人先離開自己會......好感人架﹗

呢條link可以search歌詞,不過sammi果首要搵未出碟04年11月份。
http://www.coolmanmusic.com/server2.html
[/quote]
仔仔06-12-2003出世


大宅

積分: 2836


14#
發表於 05-12-29 15:10 |只看該作者

Re: 如果要你揀...

曾幾何時我問過我老公這個問題, 他竟然話想我死先, 我當時很突然, 但他說很擔心若他行先我會支持唔住.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo