想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 05-12-25 17:37 |只看該作者

有無人知將軍澳醫院係咪差呀?

昨晚我家姐作小產入院,因為住係將軍澳,咁我suggest入啦。但家人就話唔好,去qe,但我話有事既坐車出去仲耐啦。後來去左將軍澳醫院,但今日小b真係無左啦。 :-( :-( :-( :-(
我好唔開心,我係咪錯左 :-( :-( :-( :-(
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


洋房

積分: 64


2#
發表於 05-12-25 23:21 |只看該作者

Re: 有無人知將軍澳醫院係咪差呀?

傻啦!當然唔係你既錯啦!我相信bb真係唔得所以先咁,我都試過小產,亦係將軍澳e院住,雖然真係唔係咁好,連我有做護士的朋友都係咁講,但我好相信一定唔關e院事,你家姐懷孕時bb其實有無心跳架?如果無就多數唔得啦。


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 05-12-26 10:48 |只看該作者

Re: 有無人知將軍澳醫院係咪差呀?

之前仲有心跳架,不過入院後check唔到。

Frog22222 寫道:
傻啦!當然唔係你既錯啦!我相信bb真係唔得所以先咁,我都試過小產,亦係將軍澳e院住,雖然真係唔係咁好,連我有做護士的朋友都係咁講,但我好相信一定唔關e院事,你家姐懷孕時bb其實有無心跳架?如果無就多數唔得啦。[/quote]
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


大宅

積分: 2617


4#
發表於 05-12-27 09:08 |只看該作者

Re: 有無人知將軍澳醫院係咪差呀?

bebu123,

我之前5月作小產時係入左 qe, 之後一樣冇左個bb, 所以唔關事架, 妳冇錯, 唔好自責啦. 我覺得去最近的e院係最好的選擇. (我去 qe 都係因為最方便)

小產係好多人都會有的痛苦經歷, 但我地係過來人, 中間都會學到好多野, 對下一次再有bb 好有用, 希望妳姐姐先 好好休息, 好快又可以再努力過.


複式洋房

積分: 180


5#
發表於 05-12-27 12:34 |只看該作者

Re: 有無人知將軍澳醫院係咪差呀?

我冇咗bb4 個月了,是60天左右時做的人流啊,doctor話要我食調經促孕丸,唔知有冇效果

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo