跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5947


1#
發表於 12-5-24 11:38 |只看該作者
小朋友 4歲, 佢既英文唔係唔掂 , A-Z 仲未識!
想搵下小西灣有無 course 比佢讀? 讀下英文或拼音,
想問下有無人讀D叫劍喬課程, 有無用呢??


大宅

積分: 3361


2#
發表於 12-5-25 14:46 |只看該作者
回覆 chanhiushan 的帖子

我囡囡今年4歲7個月, 讀了Cambridge course年幾(level 2), 在太古城就讀, 1個老師對8-10, 囡囡讀得很開心. 同埋學校幼稚園評估, 老師都話佢整體比較英文叻過中文! 同埋在家會同daddy講英文, 雖然好主動講英文, 但文法有很多說不對, 但她很放膽去講, 因囡囡性格比較慢熱及怕羞! 如有興趣請email 話我知或要多一些資料, 因介紹及新學生都有500元學費回贈及升級時家長就會見學校職員, 講小朋友成績及進度, 我囡囡讀了年幾都沒有轉個老師, 學校賣點就係你小朋友一開始讀, 就以後都會同一個老師教!!!! 有興趣請email 我!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo