自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 11775


1#
發表於 12-5-2 10:17 |只看該作者
請問夾板是否都係實木? 耐用嗎? 翡X的實木柜我用了超過十年都好實淨,但款式比較平實.傢俬店的款式比較新穎,尤其是小童床,有造型款.但價錢都唔平,如果大家有經驗,可否比多少意見? 謝謝!


子爵府

積分: 14597

畀面勳章


2#
發表於 12-5-2 10:26 |只看該作者
夾板好薄架喎,同實木差好遠下嗎


象牙宮

積分: 213673

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 12-5-2 10:28 |只看該作者
睇你求咩? 耐用>實木(JADE), 款式>其他傢俬店

點評

smallbowlland    發表於 12-5-2 12:26


大宅

積分: 3027


4#
發表於 12-5-2 10:30 |只看該作者

翡X傢俬的實木 VS. 傢俬店的夾板

夾板有啲唔係實木,好易爛架咋





琥珀宮

積分: 156818

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 12-5-2 10:31 |只看該作者

翡X傢俬的實木 VS. 傢俬店的夾板

夾板,你上網查下夾板係咩做先。

翡翠d木係松木,最差既實木。

夾板衣柜要1400蚊呎,松木衣柜二千幾蚊都買到4呎。




伯爵府

積分: 19931

畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 12-5-2 10:31 |只看該作者
夾板好多係 蔗渣板, 好流.

點評

961123    發表於 12-5-2 12:12


琥珀宮

積分: 156818

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 12-5-2 10:31 |只看該作者

引用:夾板有啲唔係實木,好易爛架咋

原帖由 momax11 於 12-05-02 發表
夾板有啲唔係實木,好易爛架咋
個d易爛既係纖維庶渣板。not 夾板




琥珀宮

積分: 156818

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 12-5-2 10:34 |只看該作者

翡X傢俬的實木 VS. 傢俬店的夾板


temp_photos.jpg




水晶宮

積分: 67215


9#
發表於 12-5-2 10:34 |只看該作者
夾板野好易玩完mouth:
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


子爵府

積分: 14457


10#
發表於 12-5-2 10:36 |只看該作者
我們家有松木床, 松木衣櫃, 搬了幾次家,拆了裝,裝了拆,還是很硬實。

傢具店買的, 款式很漂亮,但是,夾板鑽過孔,那孔會越來越大,螺絲位越來越鬆。基本上,能拆裝兩次就很了不起,大部份,拆了就裝不回(因為螺絲位鬆了,吃不緊螺絲),除非另外開孔( 螺絲位)。


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-5-2 10:37 |只看該作者
實木, 係明乎其實既原木
夾板, 係一些木屑加工成為木板

實木係耐用好多
而夾板就好快玩完, 仲要係香港咁既潮濕天氣, 好多時 D 櫃既背板會曲起來


子爵府

積分: 11028


12#
發表於 12-5-2 10:46 |只看該作者

回覆:Almaz 的帖子

我會揀實木,Kum 用



點評

wcpcelia  AGREE  發表於 12-5-2 11:24


伯爵府

積分: 15111


13#
發表於 12-5-2 11:13 |只看該作者
我屋企多數傢俱都係松木..真係好實淨..搬左几次屋仲好好..夾板唔好..特別潮濕天氣果陣會發毛架..


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 12-5-2 11:24 |只看該作者
實木好用,襟用好多呀


子爵府

積分: 14632


15#
發表於 12-5-2 11:26 |只看該作者
潮濕地方
用松木/實木
會好d


象牙宮

積分: 216490


16#
發表於 12-5-2 12:14 |只看該作者
一定係\實木板最好,價錢也貴d,一分錢‧一分貨


禁止訪問

積分: 8122

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-5-2 12:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3786


18#
發表於 12-5-2 12:35 |只看該作者
本帖最後由 A.C.C. 於 12-5-2 12:37 編輯

比較
纖維板=威化餅(由2, 3塊木片粘貼, 中間木碎渣)
夾板=麥芽餅(由幾塊木片粘貼, 中間木板, 但未必同最外邊木材)
實木=原木造(堅固程度松木<橡木<紅木)

同樣SIZE:
纖維板書櫃~150(實X買)
夾板書櫃~300(IKEX買)
實木~600~1000(訂做)

發"毛"程度
纖維板>夾板>實木

香港天氣濕, 纖維板用~2-3年就會軟化, 個女個纖維板書櫃用咗1年, 層板就U型
另外纖維板唔可以鑽洞, 夾板只可以鑽一次洞


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


19#
發表於 12-5-2 14:01 |只看該作者
當然揀實木啦如果預算許可, 襟用好多, 夾木真係好化學。
我之前係特X做松木傢俱, 品質都ok, 大大話話都可用10年8年, 舊年想換大衣櫃, 又搵返特X做, 今次做赤木, 佢話仲襟用過松木, 不過就貴D...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo