少年成長

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1301


1#
發表於 12-5-1 15:52 |只看該作者
囡囡N 班去動植物公園旅行, 要自備午餐, 唔知帶啲咩好? 有無好提議?


子爵府

積分: 13977

牛年勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-5-2 16:41 |只看該作者
N班即係2歲幾, 拎個盒仔入面包加少少餅乾就已經OK. 佢都食唔到咁多野.
        


男爵府

積分: 6767


3#
發表於 12-5-2 20:13 |只看該作者

回覆:囡囡學校旅行, 可以帶啲咩嘢食?

火退三文治




子爵府

積分: 12620


4#
發表於 12-5-3 17:07 |只看該作者
BBGirl2009 發表於 12-5-1 15:52
囡囡N 班去動植物公園旅行, 要自備午餐, 唔知帶啲咩好? 有無好提議?

應該是親子旅行吧? 還是淨係小朋友去?
若大人一齊去, 可以整三文治同飯團, 若淨係小朋友, 真係整細細份三文治仔就ok, 加多包果汁/奶囉!

這是當日囝囝N班旅行我做的便當, 一家三口食但是多了點, 嘻嘻!


大宅

積分: 4503


5#
發表於 12-5-3 21:23 |只看該作者

引用:Quote:BBGirl2009+發表於+12-5-1+15:52+囡

原帖由 yankaka 於 12-05-03 發表
應該是親子旅行吧? 還是淨係小朋友去?
若大人一齊去, 可以整三文治同飯團, 若淨係小朋友, 真係整細細份三 ...
你的餐合好靚



點評

yankaka  thx! 其實我很少煮食的, 都是在網上跟人的做而已!  發表於 12-5-4 10:10

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo