立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4630
水晶宮
積分: 50660
原帖由 andyan324 於 12-05-04 發表 我30/5先至要去第一次產檢, 個姑娘話打去bk就得, 唔洗專登去登記喎~
積分: 4922
積分: 3913
原帖由 andyan324 於 12-05-04 發表 唔係,我意思係第一次唔洗親自去排期, 打電話去登記約左第一次產檢就得。
禁止訪問
積分: 797
原帖由 Angiebabe 於 12-05-04 發表 咦!我同你同一日照呀.....你幾點呀??唔知會唔會見到你呢
積分: 1442
珍珠宮
積分: 32328
男爵府
積分: 8907
複式洋房
積分: 281
積分: 47239
viva4ever 發表於 12-5-5 02:20 4月13日9w5d第一次見助產士同抽左6支血驗 5月3日12w4d見醫生度頸皮同抽血做早期唐氏篩選
llmanll 發表於 12-5-5 00:09 原來tko醫院終於有產檢, 咁產房都有? 因之前新聞好似講話開唔成.
積分: 1291
memoremore 發表於 12-5-5 08:23 將軍澳原來都有產科?我仲以為要book聯合添。想問點book將軍澳產檢?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy