懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4630


1#
發表於 12-5-4 17:29 |只看該作者
今日去左將軍澳新大樓排期,果然新淨,仲有電梯,有d私院feel,可能新少人d,約了12日後見助產士…有無都係將軍澳產檢的jm?有無Oscar同幾時約?




水晶宮

積分: 50660


2#
發表於 12-5-4 18:01 |只看該作者

回覆:排左將軍澳產檢

我30/5先至要去第一次產檢,
個姑娘話打去bk就得,
唔洗專登去登記喎~




大宅

積分: 4630


3#
發表於 12-5-4 18:03 |只看該作者

引用:我30/5先至要去第一次產檢, 個姑娘話打去

原帖由 andyan324 於 12-05-04 發表
我30/5先至要去第一次產檢,
個姑娘話打去bk就得,
唔洗專登去登記喎~
你指唔使bk Oscar?




水晶宮

積分: 50660


4#
發表於 12-5-4 21:30 |只看該作者

回覆:AgnesChanChan 的帖子

唔係,我意思係第一次唔洗親自去排期,
打電話去登記約左第一次產檢就得。






大宅

積分: 4922


5#
發表於 12-5-4 21:55 |只看該作者

回覆 回覆:AgnesChanChan的帖子

i went there yesterday for oscar..見醫生,等照頸皮,再抽血都係大約一個鐘,好快,姑娘同醫生都好好人。 醫生仲肯話俾我知bb性別




大宅

積分: 3913


6#
發表於 12-5-4 22:34 |只看該作者

回覆:排左將軍澳產檢

我都係tko! 4月18已第一次產檢已抽過血,5月7 oscar, oscar仲要抽多次嗎?麻煩知道嘅jm解答下我吖 好唔想抽多次




大宅

積分: 3913


7#
發表於 12-5-4 22:37 |只看該作者

引用:唔係,我意思係第一次唔洗親自去排期, 打

原帖由 andyan324 於 12-05-04 發表
唔係,我意思係第一次唔洗親自去排期,
打電話去登記約左第一次產檢就得。
唔使地址證明咩?佢要我出示喔




禁止訪問

積分: 797


8#
發表於 12-5-4 22:52 |只看該作者

引用:i+went+there+yesterday+for+oscar..見醫生

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 797


9#
發表於 12-5-4 22:53 |只看該作者

引用:我都係tko!+4月18已第一次產檢已抽過血,5

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3913


10#
發表於 12-5-4 23:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cocochoo+於+12-05-04+發表我

原帖由 Angiebabe 於 12-05-04 發表
咦!我同你同一日照呀.....你幾點呀??唔知會唔會見到你呢
我兩點九照oscar啊產前門診就搭三
你呢




大宅

積分: 1442


11#
發表於 12-5-4 23:18 |只看該作者

回覆:排左將軍澳產檢

將軍澳醫院?有產科咩?




珍珠宮

積分: 32328


12#
發表於 12-5-4 23:27 |只看該作者

回覆:排左將軍澳產檢

我下個星期一去產檢。




男爵府

積分: 8907


13#
發表於 12-5-5 00:09 |只看該作者
原來tko醫院終於有產檢, 咁產房都有? 因之前新聞好似講話開唔成.


複式洋房

積分: 281


14#
發表於 12-5-5 01:03 |只看該作者

回覆:排左將軍澳產檢

TKOH係未有產房




禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


15#
發表於 12-5-5 02:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4630


16#
發表於 12-5-5 08:12 |只看該作者
本帖最後由 AgnesChanChan 於 12-5-5 08:19 編輯
viva4ever 發表於 12-5-5 02:20
4月13日9w5d第一次見助產士同抽左6支血驗

5月3日12w4d見醫生度頸皮同抽血做早期唐氏篩選

6支,咁多ga!!

我約左「助產士門診-登記」係6wk6d,係咪未算係第一次產檢?

見妳有照結構,有張紙寫話「2011年5月9日起,只能為高危孕婦提供」,係咪抽血後先知係咪高危?


大宅

積分: 4630


17#
發表於 12-5-5 08:15 |只看該作者
llmanll 發表於 12-5-5 00:09
原來tko醫院終於有產檢, 咁產房都有? 因之前新聞好似講話開唔成.

應該暫時都未有,係啦,我都係睇到新聞話因為出年cut左b6的位,預料聯合應該應付到,所以暫時擱置計劃...見到tko咁新淨,我都想o係度生ar


大宅

積分: 1291


18#
發表於 12-5-5 08:23 |只看該作者

回覆:AgnesChanChan 的帖子

將軍澳原來都有產科?我仲以為要book聯合添。想問點book將軍澳產檢?




大宅

積分: 4630


19#
發表於 12-5-5 08:34 |只看該作者
memoremore 發表於 12-5-5 08:23
將軍澳原來都有產科?我仲以為要book聯合添。想問點book將軍澳產檢?

無ga,如果係住將軍澳,帶身份證、住址證明、醫生紙,跟住去新大樓地下「新症預約」度登記,同其他醫院差唔多手續


禁止訪問

積分: 797


20#
發表於 12-5-5 08:44 |只看該作者

引用:Quote:AgnesChanChan+發表於+12-5-4+17:29+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo