派對情報

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3642

醒目開學勳章


1#
發表於 12-3-22 11:36 |只看該作者
阿仔 4YRS & 阿女 9YRS, 兩個都係5月生日, 一個月頭, 一個月尾, 我地諗住今日同佢地一齊攪個生日會, 請佢地D同學仔&朋友仔一齊玩, 但係又唔知係邊度攪適合D, 而且佢地年齡好似又相差較大, 唔知玩唔玩得埋, 大家有冇好建議丫???


大宅

積分: 4752

BK Milk勳章


2#
發表於 12-3-23 09:43 |只看該作者
如果你有club house, 請人番黎表演魔術, 雜耍, "樓"吓氣球咁應該大家都會玩得好開心, 如果club house 地方大仲可以租d大型玩具, 如波波池 + 滑梯, 充氣彈床等等, 一定盡興而歸的.
試諗吓, 就算淨係幫其中一個攪, 佢嘅朋友或同學都可能有兄弟姊妹架, 佢地一齊黎玩時都係咁啦 (一樣有年齡差距), 放心啦!

祝你一切順利


大宅

積分: 2146


3#
發表於 12-5-2 13:06 |只看該作者
嵐嵐mimi 發表於 12-3-22 11:36
阿仔 4YRS & 阿女 9YRS, 兩個都係5月生日, 一個月頭, 一個月尾, 我地諗住今日同佢地一齊攪個生日會, 請佢地 ...
去E-MAX PARTY Party,掂!


禁止訪問

積分: 374


4#
發表於 12-5-9 19:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo