烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1320


1#
發表於 12-5-5 19:35 |只看該作者
想請教下各位媽媽們,赤魚膠浸發左係咪奶白色嫁?事源我喺沙巴買左啲赤魚膠返黎比我阿媽,佢呢排浸發左見到奶白色,驚係假野喎!




子爵府

積分: 10724


2#
發表於 12-5-5 19:47 |只看該作者

引用:想請教下各位媽媽們,赤魚膠浸發左係咪奶白

原帖由 vicky_leung2011 於 12-05-05 發表
想請教下各位媽媽們,赤魚膠浸發左係咪奶白色嫁?事源我喺沙巴買左啲赤魚膠返黎比我阿媽,佢呢排浸發左見到 ...
係甘既色~~~~仲好難食添,好un!




子爵府

積分: 10724


3#
發表於 12-5-5 19:48 |只看該作者

回覆:vicky_leung2011 的帖子

係咪呢隻
myphoto.jpg



點評

壞女孩~yuki  係咁架~  發表於 12-5-5 20:03


子爵府

積分: 10724


4#
發表於 12-5-5 19:52 |只看該作者

回覆:BoBo8352 的帖子

呢隻膠人地話我知係補胃~~~叫妳媽發完睇清楚有無蟲添,我中哂招!
myphoto.jpg





大宅

積分: 1320


5#
發表於 12-5-7 13:24 |只看該作者
BoBo8352 發表於 12-5-5 19:48
係咪呢隻
就係呢隻色....佢見到呢隻色有o的擔心係假野lor!!!!!! final 煮好左係咪都係咁既色架?? 你點食丫?乜..會有虫虫架咩....o的虫虫係咩樣架?


大宅

積分: 1320


6#
發表於 12-5-7 13:25 |只看該作者
煲湯唔知似唔似平時o的花膠呢.....?


子爵府

積分: 10724


7#
發表於 12-5-7 13:41 |只看該作者

引用:煲湯唔知似唔似平時o的花膠呢.....?

原帖由 vicky_leung2011 於 12-05-07 發表
煲湯唔知似唔似平時o的花膠呢.....?
可能係我唔好彩所以中左兩隻有蟲蟲啫,發好之後叫媽媽睇清楚d就唔怕!唔似普通花膠,似豬肚,有d un!我老公食左一啖,掉哂 不過如果你媽食到就ok既,因為都有佢既功效(補腸胃)




男爵府

積分: 7617


8#
發表於 12-5-7 14:16 |只看該作者
我都有赤魚膠呀, 試過用黎煲湯, D湯都好膠下既
個人簽名親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-5-7 14:35 |只看該作者
我朋友佢地肚痾就會煲赤魚膠LA


大宅

積分: 1320


10#
發表於 12-5-7 14:54 |只看該作者

引用:我朋友佢地肚痾就會煲赤魚膠LA

原帖由 kellyly 於 12-05-07 發表
我朋友佢地肚痾就會煲赤魚膠LA
用黎煲粥?




侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 12-5-7 18:57 |只看該作者
vicky_leung2011 發表於 12-5-7 14:54
用黎煲粥?
係呀


侯爵府

積分: 23573

畀面勳章


12#
發表於 12-5-7 21:07 |只看該作者
ok wo !

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo