想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 591


1#
發表於 12-6-9 11:12 |只看該作者
我今朝去左廣華排期喇,約左8月1號做唐氏早孕(到時係7 WKS 4 DAYS),會唔會太遲架,駛唔駛出去搵私家做?


大宅

積分: 1289


2#
發表於 12-6-9 12:06 |只看該作者
我8/5有左到現在, 贊育約我21/6... 足足等到3個月先去做第一次檢查.... 但我中程係有看私家醫生的.... 我估我第一次產檢會做唐氏.......


大宅

積分: 4865


3#
發表於 12-6-9 13:19 |只看該作者

引用:我今朝去左廣華排期喇,約左8月1號做唐氏早

原帖由 恨死隔離 於 12-06-09 發表
我今朝去左廣華排期喇,約左8月1號做唐氏早孕(到時係7 WKS 4 DAYS),會唔會太遲架,駛唔駛出去搵私家做?

...
到時唔止7W啦,你係咪計錯?早期Oscar大約12W做差唔多啦~~




大宅

積分: 4865


4#
發表於 12-6-9 13:25 |只看該作者

引用:我8/5有左到現在,+贊育約我21/6...+足足等

原帖由 KC0600 於 12-06-09 發表
我8/5有左到現在, 贊育約我21/6... 足足等到3個月先去做第一次檢查.... 但我中程係有看私家醫生的.... 我估 ...
21/6定 21/8?我都book左瑪嘉烈21/8~





別墅

積分: 591


5#
發表於 12-6-10 00:31 |只看該作者
回覆 mrs.simple 的帖子

係啦,封信係咁野,但我計計下邊止7W


大宅

積分: 1289


6#
發表於 12-6-11 09:30 |只看該作者
回覆 mrs.simple 的帖子

21/6 贊育~~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo