烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23987

好媽媽勳章


1#
發表於 12-5-12 09:05 |只看該作者

myphoto.jpg



[fly/imgIMG_4704 - 捷徑]


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-5-12 09:07 |只看該作者

引用:+ +

原帖由 littlelam88 於 12-05-12 發表
Yes, 做麵條 or 中式包




侯爵府

積分: 23987

好媽媽勳章


3#
發表於 12-5-12 10:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlelam88+於+12-05-12+發

原帖由 hallonatalie 於 12-05-12 發表
Yes, 做麵條 or 中式包
可以當食譜中無注明咩筋嘅面粉用?



[fly/imgIMG_4704 - 捷徑]


侯爵府

積分: 24145


4#
發表於 12-5-12 11:26 |只看該作者

回覆:littlelam88 的帖子

可以





侯爵府

積分: 23987

好媽媽勳章


5#
發表於 12-5-12 12:45 |只看該作者

引用:可以 +

原帖由 一人之下 於 12-05-12 發表
可以
剛剛叫老公喺價真託咗5包



[fly/imgIMG_4704 - 捷徑]


侯爵府

積分: 24145


6#
發表於 12-5-12 14:18 |只看該作者

回覆:littlelam88 的帖子

吾好買咁多,其實用麵粉的機會比用高粉同低粉少,太耐怕有穀牛




別墅

積分: 629


7#
發表於 12-5-12 16:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlelam88+於+12-05-12+發

原帖由 hallonatalie 於 12-05-12 發表
Yes, 做麵條 or 中式包
請問:這隻是中筋麵粉係吾係可以造鬆餅呢?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo