自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 4877


1#
發表於 12-5-12 00:27 |只看該作者
請問大家,你地會否接受到自己老公一個月出差上大陸起2-3次,每次去3-5日!
(打工仔一名)



嘻嘻


珍珠宮

積分: 42545


2#
發表於 12-5-12 00:58 |只看該作者
Ok wor。我老公現在每星期去內地四日,間中過夜。


珍珠宮

積分: 39038

陪月勳章


3#
發表於 12-5-12 00:59 |只看該作者
如果份工其他條件都OK, 咁為左工作都無辦法啦~

點評

DAISYLINYING    發表於 12-5-12 13:29


侯爵府

積分: 23593


4#
發表於 12-5-12 02:33 |只看該作者
下,我C6星期一至五都係大陸.只有星期六日返香港.


別墅

積分: 961


5#
發表於 12-5-12 03:57 |只看該作者

引用:下,我C6星期一至五都係大陸.只有星期六日返

原帖由 小艾美 於 12-05-12 發表
下,我C6星期一至五都係大陸.只有星期六日返香港.
你唔掛住你c6架咩




大宅

積分: 1939


6#
發表於 12-5-12 04:19 |只看該作者

回覆:老公出差上大陸

我細佬都係一星期有五日係大6,弟婦同個女係香港,十多年了,佢兩公婆仲好恩愛。






大宅

積分: 4358


7#
發表於 12-5-12 08:40 |只看該作者
要食飯便要接受


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 12-5-12 08:45 |只看該作者
要過夜的話,我唔會想的


大宅

積分: 3379


9#
發表於 12-5-12 08:56 |只看該作者

引用:請問大家,你地會否接受到自己老公一個月出

原帖由 小白兔co 於 12-05-12 發表
請問大家,你地會否接受到自己老公一個月出差上大陸起2-3次,每次去3-5日!
(打工仔一名)



...
我老公以前經常係,但為搵食冇計




寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-5-12 09:41 |只看該作者

回覆:老公出差上大陸

好多都要架喎




水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-5-12 09:44 |只看該作者


公爵府

積分: 29932


12#
發表於 12-5-12 11:16 |只看該作者
good luck


琥珀宮

積分: 182847

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


13#
發表於 12-5-12 11:20 |只看該作者
咁睇下人工方面係點既啫, 人工高既, 更係冇所謂啦,
男人以事業為重嘛
有前途又搵到錢既我會好贊成


侯爵府

積分: 22072


14#
發表於 12-5-12 11:20 |只看該作者

回覆:老公出差上大陸

換左係老婆出差上大陸,你估老公會點?我以前都有出差北上,因為新婚所以老公唔like!




瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


15#
發表於 12-5-12 11:24 |只看該作者
接受, 而家好多工都要上大6, HB每星期都要上去兩晚


水晶宮

積分: 61647

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 12-5-12 11:26 |只看該作者
我會睇下人工點。

如果唔多, 留返在香港做野啦,起碼你個心會安 d。


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


17#
發表於 12-5-12 11:26 |只看該作者
可以吖,我老公有時都要出差嘅,唯有互相信任啦。要揾食。


珊瑚宮

積分: 112026


18#
發表於 12-5-12 11:27 |只看該作者
爲兩餐有咩辦法?


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-5-12 11:28 |只看該作者
我老公一星期就會有幾日同老闆仲有d客返大陸食飯飲酒.....唉...
依家好少返屋企...


子爵府

積分: 13996


20#
發表於 12-5-12 11:37 |只看該作者

引用:下,我C6星期一至五都係大陸.只有星期六日返

原帖由 小艾美 於 12-05-12 發表
下,我C6星期一至五都係大陸.只有星期六日返香港.
me.too




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo