潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 3886


1#
發表於 12-7-24 16:35 |只看該作者
睇得呢度多, 開始留意LINDY, 都幾鐘意...
某日行過XX站, 嘩, 幾個, 又任試, 咪中入去試下個30囉.....
側咩時隻手好似唔知放邊咁既.......? 個袋好似"牙"出黎..........
唔通只能手抽?



男爵府

積分: 6051


2#
發表於 12-7-24 16:57 |只看該作者

回覆:晴晴朗朗 的帖子


myphoto.jpg




大宅

積分: 3886


3#
發表於 12-7-24 17:01 |只看該作者
OIC, 要勃去後面......
謝謝親身示範喎 影后~~~~~


男爵府

積分: 6051


4#
發表於 12-7-24 17:01 |只看該作者

回覆:晴晴朗朗 的帖子

本帖最後由 ansasam 於 12-7-24 17:11 編輯

pls delete repeated post

myphoto.jpg (97.42 KB, 下載次數: 1)

myphoto.jpg



男爵府

積分: 6051


5#
發表於 12-7-24 17:02 |只看該作者

回覆:晴晴朗朗 的帖子

本帖最後由 ansasam 於 12-7-24 17:11 編輯

pls delete repeated post

myphoto.jpg (97.42 KB, 下載次數: 1)

myphoto.jpg

點評

topkidsmom    發表於 12-7-25 21:20


大宅

積分: 3164


6#
發表於 12-7-24 17:09 |只看該作者


子爵府

積分: 11009


7#
發表於 12-7-24 17:10 |只看該作者
XX站賣幾$..thx


大宅

積分: 3886


8#
發表於 12-7-24 17:20 |只看該作者
小睡寶 發表於 12-7-24 17:10
XX站賣幾$..thx

The shop I ran in was 名X站
好似記得係.... 59,800 OR 58,900...... BLUE JEANS, N年
Which year is it actually for Year N?


大宅

積分: 3886


9#
發表於 12-7-24 17:24 |只看該作者
即係個價好唔好呀?


大宅

積分: 1244


10#
發表於 12-7-24 17:25 |只看該作者
晴晴朗朗 發表於 12-7-24 17:20
The shop I ran in was 名X站
好似記得係.... 59,800 OR 58,900...... BLUE JEANS, N年
Which year is it ...

N year 都咁貴~~ 全新定二手?


大宅

積分: 3886


11#
發表於 12-7-24 17:30 |只看該作者
redgal 發表於 12-7-24 17:25
N year 都咁貴~~ 全新定二手?

我入去混吉, 所以無問..... 好似係全新...
N年即係幾時架?


公爵府

積分: 27278


12#
發表於 12-7-24 17:45 |只看該作者

回覆:咩LINDY時, 隻手唔知放响邊咁

N=2010




大宅

積分: 3886


13#
發表於 12-7-24 17:57 |只看該作者
starz~ 發表於 12-7-24 17:45
N=2010

ICIC.
Next year next letter? Then 2012 is P?


大宅

積分: 2922


14#
發表於 12-7-24 17:57 |只看該作者

引用:N=2010 +

原帖由 starz~ 於 12-07-24 發表
N=2010
咁而家是咩年??




大宅

積分: 2922


15#
發表於 12-7-24 17:59 |只看該作者

引用:Quote:starz~+發表於+12-7-24+17:45+N=2010

原帖由 晴晴朗朗 於 12-07-24 發表
ICIC.
Next year next letter? Then 2012 is P?
i see




公爵府

積分: 27278


16#
發表於 12-7-24 18:21 |只看該作者

回覆:咩LINDY時, 隻手唔知放响邊咁

係呀~今年2012即係P年呀!!




大宅

積分: 3886


17#
發表於 12-7-24 18:23 |只看該作者
starz~ 發表於 12-7-24 18:21
係呀~今年2012即係P年呀!!
icic cheers!!


大宅

積分: 3879


18#
發表於 12-7-24 18:58 |只看該作者


侯爵府

積分: 22487


19#
發表於 12-7-24 20:31 |只看該作者

引用:+ +

原帖由 ansasam 於 12-07-24 發表
好似頂住隻手喎!




大宅

積分: 3886


20#
發表於 12-7-24 21:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ansasam+於+12-07-24+發表好

原帖由 dragon813 於 12-07-24 發表
好似頂住隻手喎!
我都覺呀




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo