烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 36134

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


1#
發表於 11-11-18 12:26 |只看該作者
以前買左好多蝦子面, 除左放湯仲可以點食


侯爵府

積分: 20525


2#
發表於 11-11-18 12:44 |只看該作者
蠔油撈


珍珠宮

積分: 45787

好媽媽勳章


3#
發表於 11-11-18 13:31 |只看該作者
或者豉油皇炒面


大宅

積分: 2694


4#
發表於 11-11-18 13:40 |只看該作者

蝦子面除左放湯仲可以點食

薑葱炒都好好味㗎





大宅

積分: 3156

畀面勳章 大廚勳章


5#
發表於 11-11-18 14:25 |只看該作者
我會用xo醬撈蝦子麵~~~


珍珠宮

積分: 30065

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 11-11-18 15:06 |只看該作者
蠔油撈麵+麻油+蔥花, xo醬/辣豆辨醬撈蝦子麵

點評

fatcat123  yeah!  發表於 12-5-12 15:01


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 11-11-18 21:22 |只看該作者
撈係最正


珍珠宮

積分: 36134

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


8#
發表於 11-11-18 22:20 |只看該作者

引用:薑葱炒都好好味㗎 +

原帖由 bbcome123 於 11-11-18 發表
薑葱炒都好好味㗎
咁係味要放湯後再炒,定浸淋個生麵再炒





珍珠宮

積分: 36134

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


9#
發表於 11-11-18 22:22 |只看該作者

引用:撈係最正

原帖由 TMC3012 於 11-11-18 發表
撈係最正
我試個佢送個包olive醬極難食,所以每次都係放清水煮.





大宅

積分: 3106


10#
發表於 12-5-11 14:26 |只看該作者

回覆:蝦子面除左放湯仲可以點食

可以蒸豆腐




伯爵府

積分: 17279

陪月勳章


11#
發表於 12-5-11 14:30 |只看該作者

回覆:蝦子面除左放湯仲可以點食

炆豆腐,海參,小炒等,最尾加入



希望明天會更好....


伯爵府

積分: 17279

陪月勳章


12#
發表於 12-5-11 14:31 |只看該作者

引用:炆豆腐,海參,小炒等,最尾加入 +

原帖由 miki老鼠 於 12-05-11 發表
炆豆腐,海參,小炒等,最尾加入
唉呀!睇錯以為係蝦子,原來係蝦子麵



希望明天會更好....


珍珠宮

積分: 36134

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


13#
發表於 12-5-11 14:31 |只看該作者
回覆 Hikosen 的帖子

吾係好明, 點蒸豆付? 煮熟蒸定成個放底


珍珠宮

積分: 36134

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


14#
發表於 12-5-11 15:06 |只看該作者
miki老鼠 發表於 12-5-11 14:30
炆豆腐,海參,小炒等,最尾加入

吾緊要喎你教左我蝦子點用, 我可以試吓, 不過吾知點解買澳門最出名果間蝦子人人都話好香但我果D好SEN???? 係咪要加工架?


翡翠宮

積分: 91064

2025勳章蛇年勳章


15#
發表於 12-5-11 15:11 |只看該作者
我想問下你地煮蝦子面, 係咪就咁放入水煮好個面就食得?煮完面d 水仲要唔要架?定係要另外準備上湯呢?


大宅

積分: 3106


16#
發表於 12-5-12 14:49 |只看該作者

引用:回覆+Hikosen+的帖子 吾係好明,+點蒸豆付?

原帖由 kaheiboy 於 12-05-11 發表
回覆 Hikosen 的帖子

吾係好明, 點蒸豆付? 煮熟蒸定成個放底
將豆腐切片鋪在碟上,把蝦子灑上豆腐片上篜8分鐘,淋上熟油+豉油即可!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo