本帖最後由 twoR 於 12-5-13 13:15 編輯
整左俾媽咪,好好味!
材料:
牛油: 56g
黃糖: 50g
低筋粉: 64g
梳打粉: 4g
蛋: 42g (約一隻大的)
燕麥片(非即食麥片): 120g
糖漿: 64g
做法:
1. 預熱焗爐180c約10分鐘,
2. 將已熔牛油液體加入煻漿, 糖拌勻, 再加入蛋拌勻,
3. 篩入麫粉, 梳打粉拌勻
4. 加入燕麥片, 混合
5. 將曲奇漿平均放入舖上牛油紙的焗盤上
5. 以170c焗曲奇10-15分鐘直至金黃色
我減糖至40g, 糖漿至50g, 我都覺得好夠甜

親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作.