烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8402


1#
發表於 12-5-14 11:13 |只看該作者
焗爐要否選 上下發熱焗及 熱風對流?

還有什麼要注意?


男爵府

積分: 8402


2#
發表於 12-5-14 18:28 |只看該作者
有無靚太解答到我的難題呀!


男爵府

積分: 8104

睛靈勳章


3#
發表於 12-5-14 18:38 |只看該作者

引用:焗爐要否選+上下發熱焗及+熱風對流?還有什

原帖由 hkgigi 於 12-05-14 發表
焗爐要否選 上下發熱焗及 熱風對流?

還有什麼要注意?
最好有齊,方便d,溫度又均勻d,上下火分開教易控制溫度。平平地玩下可以去dsc睇下,我嗰個26L $4xx初初平平地玩下先都ok
myphoto.jpg




男爵府

積分: 8402


4#
發表於 12-5-14 19:17 |只看該作者
我都係買此牌子, 不過我買30L, 原本都係買26L買D,
點知叫佢羅貨時, 佢地話30L現都做緊特價 $48X,
所以轉買30L.

不過未係好識用, 唔知幾時開上下大火及熱風對流幾時先要用,
所以請教各位靚太.



大宅

積分: 2417


5#
發表於 12-5-14 21:58 |只看該作者
上下大火=一定要開.焗麵包蛋糕.
有d有單獨下火個制似乎你想要整食物著色,
及熱風對流=令食物受火程度平均
禁止在戶名,頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業 / 個人 / 團體 廣告或宣傳推介成份之字句 / 圖片 / 超連結

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo