自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15837


1#
發表於 12-5-17 11:25 |只看該作者
認為錯誤決定如下.

01\ 囡囡夠兩歲時有兩間KINDI選擇, 一間係WHAMPOA貴既所謂國際幼稚園, 另一間係SSP村幼, 一心以為貴野係好野, 結果比囡囡入讀, 點知間賤幼原來一直冇理過我女, 由我女企係角落頭喊, 入讀一個月後發現呢件事即轉返去SSP村幼, 用左好長時間幫女女建立返對人既信心. 過程艱辛.

02\ 本身住何文田, 後來買西九一單位, 未搬入去又同C6買左大圍一單位. 搬左入去西九後發現勁中意, 但為左要COMPLETE大圍層樓, 局住要放西九層樓, 個心成日掛住想搬返去西九, 但西九愈升愈貴, 好難再買.

03\ 放棄原先何文田校網搬去西九, 又再搬左去大圍, 唔想女女生活上出現太多變化, 所以決定放棄入讀九龍塘一KINDI而留返原來SSP既村校. 等2011做大B再戰, 以為坐定LUM六大把KINDI我簡點知滑鐵盧. 好在都有OFFER. 交完留位費後兩個月要交書簿費, 但係MISS左, 1日後發現即打去學校, 但學校態度強硬話位已放比其他人, 仲叫我地搵定學校比個女, 嚇到NOSE哥孔都冇肉, 同C6即請假返去同學校解釋, 但學校態度依然, 只好放低解釋信比學校, 希望可拎返個OFFER, 0個幾日自己訓唔著又冇心機食. C6冇怪我半句, 只叫我唔好自責, 當日仲準備埋其他求位信, 隔日收到其中一間既副校打來可安排插K2面試個心先定D, 真好感恩. 面試當日女女表現都幾好. 該校亦都收左我女女插K2, 我當然開心之餘亦都膽心女女會追得辛苦嗎, 因村校程度同呢間相差都幾大咁. 為左比女女早D追返個進度, 問過該校有冇K1位插, 呢間KINDI真係好好, 佢話會盡量配合我地幫個小朋友, 所以都比位我地依家插去讀K1, 同C6傾過後, 我地決定比囡囡下星期插班啦. 我呢個決定0岩嗎.

04\ 我相信小朋友既吸收程度遠比我想像大, 比女女先插K1, 到9月再上K2, 如果插班後再有收到其他名幼KINDI既K1 OFFER, 難度我又再幫個小朋友轉校嗎. 對女女太殘忍了, 好似不停要佢去面對新環境新事物. K2下學期開始就要準備扣P1既野, PROFILE入面要比返KINDI K1-K3既INFO小學做參考, 我女K1係村幼讀, K2先插另一KINDI, 會影響扣門時人家既考慮嗎. 好想同自己講, 既然決定左就勇往直前吧, 自己都拿唔定主意叫小朋友點樣學習決斷. 其實我自己本身唔係咁樣的, 以前對所有既決定都立定主意, 但呢幾年所做既決定回頭望都好似係出錯咁. 搞到好似冇哂信心了.

大家有咩COMMENTS? 我好想幫自己搵返信心, 但信心走哂路. 唉...SO SAD.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo