自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 2065


1#
發表於 12-5-19 20:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-5-19 20:36 |只看該作者

回覆 回覆:deleteme的帖子

好難講架喎!我試過248/128!都冇事!醫生話可能我習慣左咁高!



眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


禁止訪問

積分: 2065


3#
發表於 12-5-19 20:39 |只看該作者

引用:好難講架喎!我試過248/128!都冇事!醫生話可

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63046

畀面勳章


4#
發表於 12-5-19 20:39 |只看該作者
咁高好危險
不過無話幾高才會中風ge,因人而異
我C6上次爆腦瘤小中風,血壓只係160/98


珍珠宮

積分: 31256


5#
發表於 12-5-19 20:39 |只看該作者
janet 發表於 12-5-19 20:36
好難講架喎!我試過248/128!都冇事!醫生話可能我習慣左咁高!
下...點解咁高架...


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-5-19 20:39 |只看該作者
本帖最後由 szeszes 於 12-5-19 20:40 編輯

好明顯係高, 中風機會會增加 (快些去食降血壓藥 或 即去睇醫生)

高血壓是持續血壓過高的疾病,會引起中風、心臟病、血管瘤、腎衰竭等疾病。標準、分期與分級

根據2003年美國JNC第七屆最新的分類準則,分為下類幾類


正常血壓:收縮壓<120mmHg 且舒張壓<80 mmHg
高血壓前期:收縮壓 120~139mmHg 或 舒張壓 80~89 mmHg
第一期高血壓:收縮壓 140~159mmHg 或 舒張壓 90~99 mmHg
第二期高血壓:收縮壓≥160mmHg 或 舒張壓≥100mmHg


根據高血壓患者自身的生物因素、行為特徵和臟器損害情況,可分為低危、中危、高危和很高危4級。一般醫師會將血壓分期與分級聯繫在一起對病人進行評價。

參考-血壓評估影響

高血壓主要增加心血管疾病如中風、心臟冠狀動脈疾病、視網膜病變、腎硬化等的患病率及死亡率。高血壓常擠入十大死因,若併有心臟腎臟等其他疾病,對健康的影響更是重大。近來的研究對高血壓患者的生存質量產生了關注。


水晶宮

積分: 61243


7#
發表於 12-5-19 20:40 |只看該作者
樓主快D睇醫生,因為已經是高血壓.


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-5-19 20:42 |只看該作者

回覆 回覆:jojoplanet的帖子

因為有壓力同埋個時冇食藥!而家食左藥梗係唔會咁高!



眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


珍珠宮

積分: 31256


9#
發表於 12-5-19 20:44 |只看該作者
janet 發表於 12-5-19 20:42
因為有壓力同埋個時冇食藥!而家食左藥梗係唔會咁高!

我妹最近講同事個朋友用整熟D木耳再整碎每朝早吃一SPOON..有人食咗一輪原本要通波仔都唔駛呀....我上網睇過木耳降血壓添..你試下呀..


侯爵府

積分: 20092

畀面勳章


10#
發表於 12-5-19 20:57 |只看該作者
jojoplanet 發表於 12-5-19 20:44
我妹最近講同事個朋友用整熟D木耳再整碎每朝早吃一SPOON..有人食咗一輪原本要通波仔都唔駛呀....我上網睇 ...

點整?蒸定烚?

點評

藍藍  無話點整,好多食物都有降血壓既功能,木耳,黃背耳果d,炒or蒸..苦瓜/牛蒡茶..  發表於 12-5-19 21:11


珍珠宮

積分: 31256


11#
發表於 12-5-19 21:00 |只看該作者
又無問呀..但我估總之整熟佢就得..我諗住整咗每日吃飯整一SPOON落D飯到撈埋一齊吃..


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-5-19 21:07 |只看該作者

回覆 回覆:jojoplanet的帖子

有一隻中藥,叫勾"謄",拎黎煲水,當水飲,都可以降血壓架!不過一星期唔可以飲多過三次!仲有冬菇水都可以架!同埋食多啲西芹都可以!不過我自己係遺傳既,所以點都係要食藥!其他只係幫助下!樓主如果你咁高血壓,去急症,分分鐘要你留院架!



眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


珍珠宮

積分: 42493

2018復活節勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-5-19 21:12 |只看該作者

引用:170/110會中風嗎? +

原帖由 deleteme 於 12-05-19 發表
170/110會中風嗎?
去睇下醫生,應該要食血壓藥喎!同埋要留意飲食!
Take care !!




禁止訪問

積分: 32712

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-5-19 21:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11741


15#
發表於 12-5-19 21:15 |只看該作者
睇到你個POST, 我即刻攞個血壓計出黎量,
我都126呀!
我C6只係105....

我都要飲食木耳先得!


侯爵府

積分: 24975

環保接龍勳章 大廚勳章 畀面勳章


16#
發表於 12-5-19 21:16 |只看該作者
唔好意思, 食咩可以高d血壓? 我長期係90/60


侯爵府

積分: 24975

環保接龍勳章 大廚勳章 畀面勳章


17#
發表於 12-5-19 21:19 |只看該作者
我grandma 以前高血壓, 餐餐食白妁西芹, 會降得快d


伯爵府

積分: 18374


18#
發表於 12-5-19 21:29 |只看該作者

引用:170/110會中風嗎?

原帖由 deleteme 於 12-05-19 發表
170/110會中風嗎?
数字只是參考!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo