懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 493


1#
發表於 12-5-23 19:56 |只看該作者
自有左之後,勁生粒粒,額頭下巴重災區,呢兩個星期兩邊面都有!勁樣衰,正面望人都唔敢
有咩辦法?
睇中醫有用?




大宅

積分: 1746


2#
發表於 12-5-23 20:49 |只看該作者

回覆:皮膚好差,心情更差

我個陣都係咁,成個孕期都無好過,生完bb就無事了,勤啲用清水洗面會好小小




男爵府

積分: 6413


3#
發表於 12-5-23 21:18 |只看該作者

引用:自有左之後,勁生粒粒,額頭下巴重災區,呢

原帖由 Winnie0708 於 12-05-23 發表
自有左之後,勁生粒粒,額頭下巴重災區,呢兩個星期兩邊面都有!勁樣衰,正面望人都唔敢
有咩辦法?
睇中醫 ...
而我就好多油同黑頭日日有,好煩




大宅

積分: 1035


4#
發表於 12-5-23 21:28 |只看該作者

回覆:皮膚好差,心情更差

我冇乜粒粒,不過更灰係皮膚敏感,甩皮,仲要係塊面!不過唔緊要啦,為左亞B,值得





複式洋房

積分: 493


5#
發表於 12-5-24 08:15 |只看該作者

回覆:皮膚好差,心情更差

試緊娥羅納英,希望ok la




大宅

積分: 2348


6#
發表於 12-5-24 08:19 |只看該作者

引用:我冇乜粒粒,不過更灰係皮膚敏感,甩皮,仲

原帖由 Mumibella 於 12-05-23 發表
我冇乜粒粒,不過更灰係皮膚敏感,甩皮,仲要係塊面!不過唔緊要啦,為左亞B,值得



...
讚,呢個態度好值得學習!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo