自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 7499


1#
發表於 12-5-17 14:39 |只看該作者
經常會煲老火湯, 試過用唔同的煲煲湯, 攪到成屋都係唔等使的煲, 今次真係想買一個好用的, 不锈鋼煲就好易蒸發晒D 湯水, 用瓦煲又好難收藏易爛, 用真空煲又唔夠大又唔夠火喉, 最近有朋友介紹SOGO/一田等有賣的一隻日本唔知咩岩造的煲, 類似瓦煲咁啡色的, 佢話好存熱又唔會蒸發晒, 究竟BIN 隻好用呢?


伯爵府

積分: 17854


2#
發表於 12-5-17 14:42 |只看該作者

回覆:煲湯邊隻煲好呢?

有bk jm推介我買娥姐煲,用電既。尋日去吉之睇過8L左右$1680。可能過幾日去買。不過個煲勁重,我一隻手好似揪吾起。




男爵府

積分: 7499


3#
發表於 12-5-17 18:03 |只看該作者
miffymiffyt 發表於 12-5-17 14:42
有bk jm推介我買娥姐煲,用電既。尋日去吉之睇過8L左右$1680。可能過幾日去買。不過個煲勁重,我一隻手好似 ...
其實我都有電子瓦(撐), 但總覺得明火煲會好D, 所以都想買番個正常煲


伯爵府

積分: 17854


4#
發表於 12-5-17 18:08 |只看該作者

引用:Quote:miffymiffyt+發表於+12-5-17+14:42+

原帖由 daishidoi 於 12-05-17 發表
其實我都有電子瓦(撐), 但總覺得明火煲會好D, 所以都想買番個正常煲
我成日用明火煲,煤氣好貴





珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


5#
發表於 12-5-17 18:11 |只看該作者
我都係用日本瓦煲來煲湯 (明火), 係吉吉島買 !


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 12-5-17 18:12 |只看該作者

回覆:煲湯邊隻煲好呢?

飲少d老火湯




子爵府

積分: 13764

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


7#
發表於 12-5-17 18:15 |只看該作者
我都想知"娥姐" 廣告隻煲得吾得


男爵府

積分: 8946


8#
發表於 12-5-17 18:17 |只看該作者

回覆:1928mickey 的帖子

點解既




子爵府

積分: 11329


9#
發表於 12-5-17 18:21 |只看該作者

回覆:煲湯邊隻煲好呢?

用左娥姐煲兩,三年,幾好用喎,快,靚,正




子爵府

積分: 14597

畀面勳章


10#
發表於 12-5-17 19:36 |只看該作者
明火煤氣好貴
我買金樂8L $829,平靚正


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


11#
發表於 12-5-17 20:28 |只看該作者

回覆:煲湯邊隻煲好呢?

我用呢隻岩鍊飬生煲,好好用
myphoto.jpg



The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


男爵府

積分: 7499


12#
發表於 12-5-21 10:35 |只看該作者
我最後都係買咗日本岩煉養生鍋, 希望好用啦!


子爵府

積分: 11631

畀面勳章


13#
發表於 12-5-21 10:43 |只看該作者
我用Lagostina高速煲,快靚正。


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-5-21 10:46 |只看該作者

回覆:煲湯邊隻煲好呢?

我用thermo高速燙,快靚正,慳火




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo