家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4615


1#
發表於 12-5-19 19:45 |只看該作者
蝕左幾萬蚊,不過長痛不如短痛

唔cut仲要供多廿年,到時都唔知咩世界


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


2#
發表於 12-5-19 19:55 |只看該作者
我都係, 月頭O麗... 本來諗住FOR 退休, 但BB黎左之後, 開支好大... 所以唯有忍痛CUT 左...


大宅

積分: 4615


3#
發表於 12-5-19 19:59 |只看該作者
cat_1447 發表於 12-5-19 19:55
我都係, 月頭O麗... 本來諗住FOR 退休, 但BB黎左之後, 開支好大... 所以唯有忍痛CUT 左... :igive ...

想法完全同你一樣,而家寧願留返d錢養b


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


4#
發表於 12-5-19 20:02 |只看該作者
arshan 發表於 12-5-19 19:59
想法完全同你一樣,而家寧願留返d錢養b

係呀! 我供左3年... 冇左幾萬蚊, 同你一樣... 好 YUK痛呢~~好在老公那份可以攞返小小... 如果吾係仲傷...


大宅

積分: 4060


5#
發表於 12-5-19 20:07 |只看該作者
會吾会係 101 單?


珍珠宮

積分: 43610

醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-5-20 09:34 |只看該作者

引用:蝕左幾萬蚊,不過長痛不如短痛唔cut仲要供多

原帖由 arshan 於 12-05-19 發表
蝕左幾萬蚊,不過長痛不如短痛

唔cut仲要供多廿年,到時都唔知咩世界
你好大勇氣,我有份已供完,但要2015才期滿拿出來,有一份還有一年供,2016才期滿,到時利息都唔方好,頭痛中,現在cut單又蝕錢




男爵府

積分: 5439


7#
發表於 12-5-20 10:26 |只看該作者

回覆:終於cut左份保單

你地指既是什麼單?我都有買保單,包住院,危疾,同儲蓄投資。係咪有問題架?




象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


8#
發表於 12-5-20 23:00 |只看該作者
jw 發表於 12-5-20 10:26
你地指既是什麼單?我都有買保單,包住院,危疾,同儲蓄投資。係咪有問題架?



...

如果想知月供基金/儲蓄保險 同有牌保藥黨無分別,請 PM 留 E-mail 給我 (因太多),看過我把這幾年收集的資料,就知道同呃係無分別!!!

** 請不要在版面留 E-mail !
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-5-21 12:32 |只看該作者
我上個月都cut左份人壽,攞返一半錢,因為唔想無了期供落去!
I 大蚊豬   


公爵府

積分: 28457


10#
發表於 12-5-21 15:07 |只看該作者
cut sooner than later


大宅

積分: 4615


11#
發表於 12-5-21 16:57 |只看該作者

引用:我上個月都cut左份人壽,攞返一半錢,因為唔

原帖由 fionlei88 於 12-05-21 發表
我上個月都cut左份人壽,攞返一半錢,因為唔想無了期供落去!
份人壽冇期限咩?




別墅

積分: 827


12#
發表於 12-5-21 18:21 |只看該作者

回覆:大力大力 的帖子

請指敎!因為我有4份不同嘅保單




複式洋房

積分: 362


13#
發表於 12-5-23 17:50 |只看該作者

回覆:終於cut左份保單

我蝕左兩萬幾呀,但係咪應該買返意外,危疾咁呢?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo