少年成長

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 356


1#
發表於 06-1-19 11:12 |只看該作者

擦牙問題

亞仔3歲半, D牙除咗兩隻門牙係白色, 其餘都係黃架, 每晚擦牙, 早上返學前有時擦有時唔擦, 因趕時間, 用係chicco牙膏可吞下, 我睇過其他牌子, 由2-5歲用, 不能吞下, 亞仔成日吞落肚, 想問你地比小朋友用咩牙膏呀? 小朋友D牙長大時是否全部換架???
Hi!!我叫做斳斳呀!!
該用戶已被刪除

2#
發表於 06-1-19 11:25 |只看該作者

Re: 擦牙問題

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

3#
發表於 06-1-19 11:37 |只看該作者

Re: 擦牙問題

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17464

好媽媽勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 06-1-19 14:48 |只看該作者

Re: 擦牙問題



sophie&sara 寫道:
6歲起開始換牙但要全部換晒(包括大牙)要成10歲所以都要好好保護乳齒.其實用什麼牌子的牙膏唔係關鍵最緊要係擦牙的方法同每年檢查牙齒.


民房

積分: 93


5#
發表於 06-1-19 14:54 |只看該作者

Re: 擦牙問題



Chicco 好呀!
該用戶已被刪除

6#
發表於 06-1-19 16:46 |只看該作者

Re: 擦牙問題

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 577


7#
發表於 06-1-20 00:39 |只看該作者

Re: 擦牙問題

有隻叫"FIRST TEETH"既, 好多牙醫都會推介! 係永安同吉之島都有得賣!


別墅

積分: 638


8#
發表於 06-1-20 00:47 |只看該作者

Re: 擦牙問題

其實大多bb都是因為d牙膏好味才刷牙,都預她們一定吞
[img align=right]http://www.imagestation.com/members/doreme04[/img]


男爵府

積分: 5646

醒目開學勳章 2011精緻種植勳章


9#
發表於 06-1-20 02:31 |只看該作者

Re: 擦牙問題

我個大女用lion喎!其實如果要用牙膏,又要佢地唔吞!係好難的!!最多只可以俾佢地吞少啲囉!用少啲!!不過,用牙膏同埋唔用牙膏,我覺得係相差好遠的!!用牙膏既牙齒潔白程度係持久啲!!!牙齒係會換的!!不過,依家要佢地習慣刷牙係好事!!


複式洋房

積分: 378


10#
發表於 06-1-20 11:17 |只看該作者

Re: 擦牙問題

我女二歲半成日吾願擦牙有乜辦法好?


男爵府

積分: 5646

醒目開學勳章 2011精緻種植勳章


11#
發表於 06-1-20 22:39 |只看該作者

Re: 擦牙問題

我一路刷一路唱刷牙歌~~
不過,佢開頭唔肯我都冇迫佢,咁我就用構棉花抺,因為有時佢地見到牙刷驚!咁我用棉花等佢地接受清潔牙齒囉~~你試下...


民房

積分: 55


12#
發表於 06-1-24 17:44 |只看該作者

Re: 擦牙問題

我個女三歲啦,成日都吾肯擦牙! 有時要用 Role Play "tum" 先肯擦兩下. 上星期我咪扮訓練員同 Dolphin 擦牙,她噴水後, 我仲要拍手做觀眾添! 但玩左兩日又吾肯啦! .... [quote]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo