論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   4


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


1#
發表於 12-5-22 11:22 |只看該作者
本帖最後由 cat_1447 於 12-5-22 11:22 編輯

因為琴晚同老公討論請一個保母, 同一個外傭都係差幾百蚊

但我又冇實際經驗又講吾清楚二者既費用上分別, 請賜教!

想分析下各位請外傭後的支出

我聽過其他人講6K一個月, 包人工, , , , 保險, 機票, 食用

但不包女行, 衣服, 電話

謝謝!


男爵府

積分: 8097

育兒性格勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-5-22 11:38 |只看該作者
我覺得$唔係最重要
妳應該了解自己的情況,再決定請保母還是工人
工人可以全日standby照顧小朋友,起居飲食等,減輕妳家務的工作,但教育小朋友和管理工人就要妳哋放多些時間和精神
保母只負責日間妳返工的時間,大部份要放在保母家,保母等於staff一樣,有機會請病假和事假,妳要考慮能否處理這些突發情況,妳放工要湊番小朋友和煮飯,會比較辛苦,有機會需要定期請鐘點打掃,不過保母最大好處係比較有保證,佢哋喜歡小朋友先會湊細路,而且會教妳的小朋友

點評

inabit  十分贊成  發表於 12-5-23 11:10
BM媽咪  Agree~  發表於 12-5-22 23:03
cat_1447  謝謝你的提點 我都MISS 左會”請假” ^^  發表於 12-5-22 11:53


珍珠宮

積分: 37295


3#
發表於 12-5-22 13:53 |只看該作者

引用:+本帖最後由+cat_1447+於+12-5-22+11:22+編

原帖由 cat_1447 於 12-05-22 發表
本帖最後由 cat_1447 於 12-5-22 11:22 編輯

因為琴晚同老公討論請一個保母, 同一個外傭都係差幾百蚊… ...
你係想平d唔洗咁多$?hk請保姆而家好貴同埋唔包家務,想經濟d比bb去托兒育嬰院個類。請工人預5~6千/月。




珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


4#
發表於 12-5-22 13:58 |只看該作者
正常計就一定係請ee貴過請工人, 但係如果計埋精神時間心血, ee就好過工人好多倍, 起碼唔使日日check住佢做過d咩先啦, 不過, 請到個好工人就最好啦, 平靚正

點評

cat_1447  好既傭傭難求^^  發表於 12-5-22 14:01


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


5#
發表於 12-5-22 14:05 |只看該作者
小紅梅 發表於 12-5-22 13:53
你係想平d唔洗咁多$?hk請保姆而家好貴同埋唔包家務,想經濟d比bb去托兒育嬰院個類。請工人預5~6千/月。



...

都遲O冇種常識要去登記育嬰院, 下次有^^ 而家都係搵返同區送上去比EEO個種

我黎講傭傭就遲D先啦

而家學定下先~


別墅

積分: 613


6#
發表於 12-5-22 15:51 |只看該作者
其實我用過社區保母, 私人保母, 育嬰所, 姐姐同屋企人幫手, 最後都係用姐姐,
社區保母 : 好受氣, 佢愛理不理, 隨時同你講5得閒, 叫你自己攪掂
私人保母 : 佢可能不只揍1個, 有時整親, 打架少不免
育嬰所 : 最好, 但最多去到2歲, 會比較易病, 但有常識, 好放心, 但8:00 後又要揍仔, 又要做家務, 仲未食飯
姐姐 : 舒服, 但要有運, 請到好, 便你好彩, 仲要有心機教
屋企人幫手 : 5話得, 人工5低得, 仲受氣過工人, 佢地會同你D仔四出去街, 要俾人知佢幾偉大, 幫手揍仔

我細仔的經歷 :
1) 社區保母 : 1個月
2) 育嬰所 : 到2歲
3) 私人保母 (4-5個) + 屋企人幫手 (3-4個) : 3歲多, 中間有2個姐姐用左個多月
4) 現任菲傭 : 希望完CONTACT

點評

ppsfung  同意.... 我試過請姐姐, 99湊和育嬰院, 現在選擇是育嬰院+姐姐.  發表於 12-5-23 16:11
cat_1447  我諗左成晚, 雖然1516想請傭傭, 但怕日常支出負擔不到~ 但真的謝謝你.   發表於 12-5-23 12:06
jc2009  你經驗真豐富, 多謝分享!  發表於 12-5-23 11:20
BM媽咪  very details~  發表於 12-5-22 23:06
Ericmo  你的經驗好豐富  發表於 12-5-22 22:15


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


7#
發表於 12-5-22 16:11 |只看該作者
本帖最後由 cat_1447 於 12-5-22 16:11 編輯
Anson_Ma_Ma 發表於 12-5-22 15:51
其實我用過社區保母, 私人保母, 育嬰所, 姐姐同屋企人幫手, 最後都係用姐姐,
社區保母 : 好受氣, 佢愛理不 ...

我都好後悔之前冇甘既常識, 只係比左99湊左半年, 有問題先係度煩惱…. 而家都係希望私人湊得好, 捱到2YRS 返學就冇甘辛苦

因為我而家都係6OFF 99返去湊, 做家務, 煮反, O麗野呀囝乖既訓左, 吾玩既都可以11點訓到, 好似琴晚甘, 12點都未訓得, 係比囝囝玩緊~~

不過, 我都要計劃下啦....


洋房

積分: 70


8#
發表於 12-5-22 16:17 |只看該作者
每個5, 6千到 新約3780, 水電媒 食

點評

BM媽咪  新約 HKD3740  發表於 12-5-22 23:07
cat_1447  謝謝您~  發表於 12-5-22 16:22


象牙宮

積分: 239620


9#
發表於 12-5-22 16:40 |只看該作者
cat_1447 發表於 12-5-22 11:22
因為琴晚同老公討論請一個保母, 同一個外傭都係差幾百蚊… 但我又冇實際經驗又講吾清楚二者既費用上分別, ...
6K一個月須懂得 "精打細算" 才行.
看本身的生活方式 & 作風 : 實惠还是豪華?

有工人"帶飯" : 省不少.
有工人, 自己都出外食 : 支出不少.
有工人, 帶工人出外用餐 : 支出更大.
伙食 : 工人/自己買 : 差異大. 外傭打斧頭 & 不貴不買作風.
超市/街市 都有分別.
三餐飽肚 还是 零食 過日? 零食支出, 大家心中有數.
日用品 : 經濟實惠 or 名牌子 差異大.

多d錢永遠留在荷包是最好, 自己計一計數.
花錢可以不用腦, 省錢須用盡腦汁了.



點評

BM媽咪    發表於 12-5-22 23:07
cat_1447  花錢可以不用腦, 省錢須用盡腦汁了. --> 讚同!  發表於 12-5-22 16:47
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


洋房

積分: 70


10#
發表於 12-5-22 17:20 |只看該作者
仲有病左.......
(1) 一睇醫生 都200啦 一年4次 - 800
(2) 3780 X 12個月 =45360 加7日假 882 =(3780/30*7)
(3) 買早餐 - bread +milk ( 大約30)

點評

cat_1447  吾係保險包門診?!?  發表於 12-5-22 17:21


大宅

積分: 1415


11#
發表於 12-5-22 17:30 |只看該作者
仲有工人用水、電、煤氣唔會同你慳,我個工人嚟咗之後,一包5公斤既米,3個星期就食晒,問題係我同老公中午都唔喺屋食飯,總之連糖、鹽、清潔用品等各樣都用得好快


珍珠宮

積分: 40792

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-5-22 21:23 |只看該作者

回覆 回覆:Anson_Ma_Ma的帖子

完全同意 我女一直屋企人睇 阿女返playgroup 吾得 但日日去街就得囉 仲要吾話得 貴過工人好幾倍



點評

cat_1447    發表於 12-5-23 10:17
BM媽咪  my parents 2~  發表於 12-5-22 23:10


大宅

積分: 1951


13#
發表於 12-5-22 23:53 |只看該作者

回覆:請左外傭後的支出

仲有,老人家幫手湊,其他兄弟姊妹可能有說話聽!例如,平時唔會返屋企食飯,但又會話你霸住老人家幫您湊仔,搞到佢地連湯都無得飲!




象牙宮

積分: 239620


14#
發表於 12-5-23 06:58 |只看該作者
cat_1447 發表於 12-5-22 14:05
都遲O麗… 冇種常識要去登記育嬰院, 下次有^^ 而家都係搵返同區送上去比EE湊O個種… 我黎講傭傭就 ...
而家學定下先~
我很欣賞你, 早計劃, 準備著... well planned 做人的正確态度.
任何事情都用的著!

考試, 見工, 拍拖, 見對方父母, 結婚, 買樓, 買菜, 煮飯, 洗衫, 入院生BB, BB入學,.......... etc
數不了那么多.


想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


15#
發表於 12-5-23 10:16 |只看該作者
CAT0112 發表於 12-5-22 17:30
仲有工人用水、電、煤氣唔會同你慳,我個工人嚟咗之後,一包5公斤既米,3個星期就食晒,問題係我同老公中午 ...

3個星期… WOR!! 甘可怕佢點食呀?!? (好奇!!)

GODMA O個個都係! 一星期大約最多洗1K, 佢地吾會走去睇下, 見到就買!!

好多謝你提醒!

點評

五歲仔  我都係3星期吃完5公斤的米, 但工人在家其實煮好少飯  發表於 12-5-23 11:32


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


16#
發表於 12-5-23 10:27 |只看該作者
tltltracy 發表於 12-5-22 23:53
仲有,老人家幫手湊,其他兄弟姊妹可能有說話聽!例如,平時唔會返屋企食飯,但又會話你霸住老人家幫您湊仔 ...

係呀! 我老公同我講, (因為我已經好小同老公O個邊見面) 仲有大半個月99家裝完修, 佢哥同嫂會搬返過去, 佢嫂講明咩家務煮反所有野都吾會做, 只會照顧自己個女!
一方面吾想聽說話, 一方面吾想6299又有藉口(因為6299係吾聽人講, 你講你事那種)… 而家我先做衰人! 不過點都會有說話聽

原來係好野要諗


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


17#
發表於 12-5-23 10:32 |只看該作者
333s 發表於 12-5-23 06:58
而家學定下先~
我很欣賞你, 早計劃, 準備著... well planned 做人的正確态度.
任何事情都用的著!


U RIGHT!!!
BB諗得吾完美, 我應該要為他考慮我會加油^^ THANKS~


大宅

積分: 4384


18#
發表於 12-5-23 11:02 |只看該作者

引用:其實我用過社區保母,+私人保母,+育嬰所,+姐

原帖由 Anson_Ma_Ma 於 12-05-22 發表
其實我用過社區保母, 私人保母, 育嬰所, 姐姐同屋企人幫手, 最後都係用姐姐,
社區保母 : 好受氣, 佢愛理不 ...
Thanks for yr sharing




洋房

積分: 70


19#
發表於 12-5-23 11:43 |只看該作者
五kg rice X 2 一個月 因阿女要食粥


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


20#
發表於 12-5-23 12:02 |只看該作者
回覆 charlesauhk 的帖子

甘可能我地細食~ 而家囝囝都係2餐粥, 8KG 食差不多2個月~


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo