時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2018


1#
發表於 12-5-23 23:16 |只看該作者
見到佢地 聽到佢地把聲 真係想車巴佢 地 垃圾人 黑人憎 日嘈夜嘈 阻住地球轉 咁想咩都反 有本事攞到大半數議席 咪咩都反囉 三條港奸無本事 就咩都反對 搞完舊屎出黎 就死去旅遊




大宅

積分: 2715


2#
發表於 12-5-23 23:47 |只看該作者
佢地唔係咩嘢都反對嫁

立即恢復出售居者有其屋單位議案 (居屋) 是贊成的.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd ... 57_1438222420_n.jpg

『檢討職業安全健康及僱員補償制度』議案都係贊成的.
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd ... 113_805419891_n.jpg


不過亦有反對, 《2007年房屋(修訂)條例草案》引入以住戶收入為基礎的新租金調整機制,按公屋租戶收入的變動而上調或下調公屋租金,修訂條例於2007年6月獲立法會通過,並於2008年1月1日起實施。此法例在保皇黨支持下通過。

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd ... 650_970053727_n.jpg


妳自己上網查吓先啦, 雖然我都唔鍾意日嘈夜嘈, 但係呢個死人政府, 唔嘈吓佢我地 D 小市民就慘喇.

點評

Monkey媽媽  但點解長毛仲有資格住公屋既?  發表於 12-5-24 08:17


大宅

積分: 1170


3#
發表於 12-5-23 23:51 |只看該作者
有本事係民選拎大半
功能組別 黑哨既點拎?同中共拎?


大宅

積分: 2715


4#
發表於 12-5-24 00:03 |只看該作者
回覆 lok_karina 的帖子

我講漏左呀, 不過呢 D 全部被工能組別同埋建制派否決左, 邊個係中邊個係奸, 妳自己分析吓啦!!


禁止訪問

積分: 17448


5#
發表於 12-5-24 00:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 866


6#
發表於 12-5-24 00:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12278

認識瑞士牛牛第一回


7#
發表於 12-5-24 00:46 |只看該作者
玩埋9月好走啦

點評

bigc  good !!!!  發表於 12-5-24 09:25
Monkey媽媽  快d九月la.  發表於 12-5-24 08:18


洋房

積分: 90


8#
發表於 12-5-24 01:09 |只看該作者
支持佢地為人民繼續發聲.


大宅

積分: 2762


9#
發表於 12-5-24 01:16 |只看該作者
"正苦"係需要反對聲音的!但做埋啲無謂嘢,浪費時間好黑人憎.大聲夾惡鬧人更
加不知所謂.如果佢哋一路用開的手段係幫倒件事,幫倒市民的話,香港唔會攪到
而家咁啦!成日係度做"show",掟条蕉,嘈兩嘈就可早走,幾爽!反省吓啦

點評

Linglingch  Agree  發表於 12-5-24 20:33
bigc  同意  發表於 12-5-24 09:23
Monkey媽媽  佢地超乞人憎.  發表於 12-5-24 08:20


禁止訪問

積分: 17448


10#
發表於 12-5-24 01:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 330


11#
發表於 12-5-24 01:44 |只看該作者
支持反對聲音!!! 反對保皇黨!!!

點評

awah112  支持x japan  發表於 12-5-24 18:26
A photograph is a secret about a secret.  
The more it tells you the less you know.


別墅

積分: 839


12#
發表於 12-5-24 01:55 |只看該作者
本帖最後由 CutieMommy 於 12-5-24 06:35 編輯

lok_karina,
你的資料十分有用,事實勝於雄辯. 如果你有多些這類型資料.
請post多些出來.誰是誰非,一目了然.

點評

cc89cc89    發表於 12-5-24 02:02


大宅

積分: 3465


13#
發表於 12-5-24 02:47 |只看該作者
受到警告

回覆:癲狗 大舊 長毛 你地好煩呀 快d踢佢地出垃圾局

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


大宅

積分: 2715


14#
發表於 12-5-24 04:03 |只看該作者
回覆 fefishhh 的帖子

做埋啲無謂嘢? 妳究竟知唔知佢地仲咩要拉布呀?? 開會係議員的責任, 又點會係浪費時間呢? 咁妳認為係會議上做 D 咩嘢先唔無謂呢? 睇 DVD, 寫大字, 瞓覺? 唔使出席開會又有糧出的議員咪仲爽.

點評

naysayer  第時新版權條例一推..最好就係果D愚民死先,支持?  發表於 12-5-24 16:10
Monkey媽媽  睇 DVD, 寫大字...係因為有人玩野先傘?  唔出席又出糧既, 一早要out la.  發表於 12-5-24 08:36


大宅

積分: 2715


15#
發表於 12-5-24 06:51 |只看該作者
cutiemommy 如果我再找到更多資料, 我一定會再 post 出來.


子爵府

積分: 10600


16#
發表於 12-5-24 08:22 |只看該作者
本帖最後由 peoplepower 於 12-5-24 08:22 編輯
lok_karina 發表於 12-5-24 04:03
回覆 fefishhh 的帖子

做埋啲無謂嘢? 妳究竟知唔知佢地仲咩要拉布呀?? 開會係議員的責任, 又點會係浪費時 ...

可能看賽馬也是議員的工作之一








立法會昨繼續表決替補惡法,保皇黨議員則悄悄處理私務,自由黨張宇人更趁機看賽馬資料。提出900多項修訂的人民力量立法會議員陳偉業,因要到加拿大探望母親及出席女兒大學畢業禮,未來個多星期將會離開香港,黃毓民將代替他提出有關修訂。人民力量共提出1,300多項修訂,至今已有530多項被否決。同時,陳偉業亦因時間問題,決定退出五司十四局審議小組,由公民黨陳淑莊補上。


點評

doremi_store  如果主席唔批准黃毓民代, 佢就唔會走。  發表於 12-5-24 13:11
Monkey媽媽  有人大大聲話奉陪到底, 衣家走左既?  做唔到, 唔好咁大聲la.  佢真係笑死人.  發表於 12-5-24 08:39


大宅

積分: 3834


17#
發表於 12-5-24 09:08 |只看該作者

回覆:癲狗 大舊 長毛 你地好煩呀 快d踢佢地出垃圾局

感性上的不信任,無助討論的。早排咪有個post話,有D新會員改名的問題既?因為我用電話上網,版面問題,好少留意大家個名,所以無咩混亂既問題。其實諗諗下,咁樣不是幾好嗎?




翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-5-24 09:43 |只看該作者

Re

本帖最後由 rabbit75 於 12-5-24 09:44 編輯

講無恥的話,民建聯連做呢三位人兄嘅徒弟嘅資格都無……

點評

CutieMommy  何以見得,請舉例說明。  發表於 12-5-24 09:53
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


大宅

積分: 3465


19#
發表於 12-5-24 12:20 |只看該作者
doremi_store 發表於 12-5-24 02:47
**** 該帖被屏蔽 ****

一見d人出咁既post, 純粹為鬧而鬧就好鬼慶。



禁止訪問

積分: 287


20#
發表於 12-5-24 14:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo