夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


男爵府

積分: 6526


1#
發表於 12-4-14 14:30 |只看該作者
本帖最後由 wendy_jed 於 12-4-14 22:32 編輯

其實我一路都係一個惡妻....以前同老公嘈, 通常我鬧, 佢唔出聲, 之後佢唔彩我, 但我同佢講多兩句, 佢都會彩番我, OR 第二朝瞓醒, 就無事...
前日, 我係因為佢既"駕駛態度"問題, 串過佢, 鬧過佢, 佢叫我屋企人評理(我屋企人無話佢錯, 只話要睇當時情況)....前晚, 我地因為小事嘈, 跟住我叫佢走(我之前都趕過佢走)... 佢話佢就唔會走, 叫我繼續講...我咪繼續講(我知我係挑孕緊佢)... 佢發火... 擺住個枕頭(我以前佢想焗死我)...佢用個枕頭拍我雙腳.(其實唔痛, 只係佢發火, 我真係有D驚)... 之後我無走開. "目比"住佢好內....(我個囝响格黎鬧佢, 話佢咁惡, 話佢發脾氣).... 之後我話, 我地走(格黎房)唔好彩佢.......
沈日佢請假, 無番工, 番左6299到.... 我有SMS佢,問佢有無向公司請假,佢無覆我... 我地習慣放工, 會打比對方, 佢有聽, 我問佢番唔番黎食飯, 佢答响62到食, 話8PM番...
之後佢番到黎, 我地都無講野(佢响囝間房, 我同囝就响主人房, 各有各關埋門)... 晚上, 我問佢有無野同我講...佢答無..... 我叫佢同我道歉,佢答"我今次唔會屈服"....之後, 我同囝去左外家.
其實我自知有錯...(成日鬧佢, 挑孕佢).... 如果佢唔"旭手", 我係會SAY SORRY. 但而家, 佢如果唔SAY SORRY, 我又原諒佢, 我覺得會中容左佢~

點評

mike3838    發表於 12-5-25 15:14


男爵府

積分: 8986


2#
發表於 12-4-14 14:38 |只看該作者

回覆:wendy_jed 的帖子

啱呀,唔縱容得架,一縱容佢咪變到好似你咁囉,唔反醒自己問題,一味要人道歉,如果你都知自己有錯嘅,點解唔同佢道歉呢?



點評

sailow  agree  發表於 12-4-21 13:59
1122334455  同意  發表於 12-4-14 23:40
wongjoetabo  GOOD  發表於 12-4-14 22:58
Nancy20090615    發表於 12-4-14 22:01
Janice_mamama  agree 2  發表於 12-4-14 16:59
sunshine-lover  agree  發表於 12-4-14 16:49


大宅

積分: 3255


3#
發表於 12-4-14 14:40 |只看該作者

引用:其實我一路都係一個惡妻....以前同老公嘈,+

原帖由 wendy_jed 於 12-04-14 發表
其實我一路都係一個惡妻....以前同老公嘈, 通常我鬧, 佢唔出聲, 之後佢唔彩我, 但我同佢講多兩句, 佢都會彩 ...
有邊個男人鐘意個老婆惡C能登?為左啖氣,輸左頭家。仲有,你個仔係咪平時見你咁閙個老豆,所以佢覺得鬧老豆係無問題?當你老公遇上了一個溫柔鄉既話,我相信佢出軌機會係超高!好自為知啦JM! 人好化學,唔係個個都會有明天,唔好再鬥氣喇!



點評

ShaShaB  成日比人鬧,,,,比我都忍唔住啦  發表於 12-4-15 23:32
1122334455    發表於 12-4-14 23:40
wongjoetabo  GOOD  發表於 12-4-14 22:59
wong191    發表於 12-4-14 15:25
momintrouble    發表於 12-4-14 14:57


男爵府

積分: 6526


4#
發表於 12-4-14 14:44 |只看該作者
本帖最後由 wendy_jed 於 12-4-14 14:47 編輯

其實我真係好想道歉.... 但道歉完, 佢當無事發生.... 咁佢咪唔知自己"旭手旭腳"係一個大問題..... 而且, 佢睇黎唔想同我溝通..氣仲未下咁喎~


大宅

積分: 2613


5#
發表於 12-4-14 14:47 |只看該作者

回覆:老公反抗了~

妳點做人老婆㗎?係咪佢錯妳都死係要佢say sorry !! 妳再係咁落去只有2個可能(1)佢有小三(2)同妳攤牌離婚! 妳好自為之啦!




男爵府

積分: 6526


6#
發表於 12-4-14 14:47 |只看該作者
回覆 Ning媽 的帖子

其實我真係好想道歉.... 但道歉完, 佢當無事發生.... 咁佢咪唔知自己"旭手旭腳"係一個大問題..... 而且, 佢睇黎唔想同我溝通..氣仲未下咁喎~


大宅

積分: 2613


7#
發表於 12-4-14 14:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wendy_jed+於+12-04-14+發表

原帖由 Ning媽 於 12-04-14 發表
有邊個男人鐘意個老婆惡C能登?為左啖氣,輸左頭家。仲有,你個仔係咪平時見你咁閙個老豆,所以佢覺得鬧老 ...
Ning 媽講得啱!!!




子爵府

積分: 12104


8#
發表於 12-4-14 14:51 |只看該作者

回覆:老公反抗了~

唔好挑釁對方啊!鬧乜都好,要留一線。

我都係惡妻,但我主要係兇啲外面想搵我老公笨或我地笨既人。

亦唔好在小朋友面前鬧交,咁樣會影響佢對父母既觀感,對父母既觀感應該係靠佢地自己察覺。唔好話小朋友,狗狗都識呢啲野:我地有時頂兩句頸,狗狗會縮埋一邊,佢都識有感覺,何況係人?

可能你老公屈埋好耐架啦!




男爵府

積分: 9660


9#
發表於 12-4-14 14:53 |只看該作者

回覆:老公反抗了~

其實你已經壞影響咗個仔。



點評

tracy.ho    發表於 12-4-14 21:28


禁止訪問

積分: 3636


10#
發表於 12-4-14 14:58 |只看該作者

老公反抗了~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 734


11#
發表於 12-4-14 14:58 |只看該作者
真係無謂為左啖氣輸左頭家。你老公平時咁忍你已經好好。


子爵府

積分: 14837


12#
發表於 12-4-14 14:59 |只看該作者

回覆:老公反抗了~

做人得些好意須回手,人容忍極都有個限度,你再挑戰佢,佢未必會再認輸,到時一拍兩散,番唔到轉頭。



點評

connie_w0828    發表於 12-4-21 14:43


別墅

積分: 861


13#
發表於 12-4-14 14:59 |只看該作者

回覆:wendy_jed 的帖子

你唔再咁激你老公,人地咪唔會郁手郁腳囉。佢係你老公,唔係你隻狗丫。




翡翠宮

積分: 83157

貢獻勳章 BK猜猜猜慶中秋 +5熱血勳章


14#
發表於 12-4-14 15:09 |只看該作者
wendy_jed 發表於 12-4-14 14:30
其實我一路都係一個惡妻....以前同老公嘈, 通常我鬧, 佢唔出聲, 之後佢唔彩我, 但我同佢講多兩句, 佢都會彩 ...

明知係自己有錯在先, 自己道歉先叫做係 '縱容' 佢?

你D道理都幾特別喎

點評

ShaShaB  避->迫  發表於 12-4-15 23:36
ShaShaB  我覺得係樓主衰先,可能避到佢老公抖唔到氣,佢老公先會咁..比我打巴佢-.-  發表於 12-4-15 23:35
Nancy20090615  咪係   發表於 12-4-14 22:02
wong191    發表於 12-4-14 15:26


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 12-4-14 15:10 |只看該作者
你個題目已經反映咗你知道自己一直都係恰緊個老公啦
你自己都唔珍惜彼此關係
上嚟想攞咩意見呢
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


男爵府

積分: 6526


16#
發表於 12-4-14 15:11 |只看該作者
我唔係要平反什麼...我係一個"寬人嚴己"既人... 當佢成為"自己人"之後, 我亦開始對佢嚴...
我鬧佢...我真係對事唔對人... 就如我講, 我地係因為"駕駛態度"而開戰.... 比如, 有人好急咁CUT 我地條線, 佢會忟(自言自語)... 我會勸佢體諒人OR 禮讓D..... 如果佢強CUT人地, 我會話佢唔啱.......

點評

peachmossolb  你鬧佢係為左發洩自己不滿
係為件事好既就應該心平氣和去講  發表於 12-4-25 15:49


大宅

積分: 3255


17#
發表於 12-4-14 15:16 |只看該作者

引用:我唔係要平反什麼...我係一個"寬人嚴己"既

原帖由 wendy_jed 於 12-04-14 發表
我唔係要平反什麼...我係一個"寬人嚴己"既人... 當佢成為"自己人"之後, 我亦開始對佢嚴...
我鬧佢...我真係 ...
你同佢道歉先,跟住再同佢講反佢係唔可以郁手郁腳,咁樣可以嗎?好過依家兩公婆在虛耗日子丫!



點評

connie_w0828    發表於 12-4-21 14:44


男爵府

積分: 6526


18#
發表於 12-4-14 15:17 |只看該作者
回覆 AnnGartafield 的帖子

我地唔係大聲互罵.... 只係訓話咁... 亦真係唔係發晒脾氣咁吵鬧.... 我真係討論件事~

點評

connie_w0828  訓話ge模式已經有問題...你係老師佢係學生,所以你訓佢話??  發表於 12-4-21 14:44


男爵府

積分: 6526


19#
發表於 12-4-14 15:21 |只看該作者
回覆 Ning媽 的帖子

我都想(我唔道歉, 唔係因為面子OR邊個唔啱多D).....只係我唔識點樣處理, 怕將來惡化成"家暴"..

點評

peachmossolb  其實你而家咁樣同家暴有咩分別呢  發表於 12-4-25 15:49


珍珠宮

積分: 32386


20#
發表於 12-4-14 15:33 |只看該作者

回覆:老公反抗了~

你個囝已經學緊你去蝦個爸爸
你蝦到個老公好似可憐蟲咁好嗎?
個囝有樣學樣做爸爸還有尊嚴嗎?



點評

ddung_baby  講得好  發表於 12-4-16 13:10

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo