自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1373


1#
發表於 12-5-9 02:39 |只看該作者
而家待產中,工人姐姐又返咗印尼,又要湊住個仔,c6放大假唔係瞓就食,真係好辛苦呀...每日有N樣家務要做,細b又百厭成日唔比我瞓...我好快會痴線...




大宅

積分: 3832


2#
發表於 12-5-9 02:46 |只看該作者
JM嘗試轉換下心情啦
諗下C6返工返到累 但佢放大假幫你睇陣等你休息都得掛mouth:
媽咪會唔會得閒幫下手睇住阿B比你眠一眠阿


大宅

積分: 1373


3#
發表於 12-5-9 02:55 |只看該作者

回覆:就黎產前抑鬱喇.....

我都諗住c6放大假會幫手睇吓,點知佢乜唔理...同埋個仔只肯跟我,食飯,沖涼,瞓都指定要我...我真係赲到爆!




公爵府

積分: 26482

2024年龍年勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 12-5-9 02:56 |只看該作者
回覆 kaman0425 的帖子

我當年情況跟你一樣,工人唔續約,新一個要一個月後先到,
啲唔迫切嘅家務咪唔做住,我餵人奶,所以唔駛洗奶瓶,
廁所都係用消毒紙巾抹就算啦。
家務嘅野,好死嘅嗟,眼不見為乾淨,同咪係做極都做唔完㗎,
比自己休息多啲,身心健康要緊吖。


翡翠宮

積分: 86659

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 12-5-9 03:14 |只看該作者
同老公講叫佢唔幫手湊仔都幫手做家務啦,bb又已經唔駛佢陀,叫佢行行好幫下手分擔下家庭責任啦


伯爵府

積分: 15377


6#
發表於 12-5-9 04:10 |只看該作者
本帖最後由 藍藍 於 12-5-9 04:10 編輯

我屋企果件都係咁,平日佢都唔會點幫手,佢放假梗加唔會幫..我3件都係自己一個揍同做家務,舊時以為返左工會好d,佢會自動自覺幫下手,依家肯定佢唔會,因為佢成日都話我份工"他條"喎~佢就好辛苦(佢份工有得坐,我無架喎~)我放工返黎都要做,佢就唔洗..佢放假就大q晒,最叻就係叫我地唔好嘈住佢訓,佢一訓就訓到下午3,4點,起左身就打機,我都好想好似佢咁有得放假~
大b駿逸細b駿晞


禁止訪問

積分: 102652


7#
發表於 12-5-9 08:00 |只看該作者

回覆:就黎產前抑鬱喇.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 118281


8#
發表於 12-5-9 08:04 |只看該作者

引用:回覆+kaman0425+的帖子 我當年情況跟你一

原帖由 aromama 於 12-05-09 發表
回覆 kaman0425 的帖子

我當年情況跟你一樣,工人唔續約,新一個要一個月後先到,
同意,事有緩急,大不了Call鐘點幫下,放鬆就OK




珊瑚宮

積分: 118281


9#
發表於 12-5-9 08:12 |只看該作者

回覆:就黎產前抑鬱喇.....

佢會唔會想屋企儲多啲?因為升上小學以後學習費用係級級上,除咗啱啱入學要幫下,陪佢讀書未必對佢好,反而左支右絀,壓力重大




民房

積分: 25


10#
發表於 12-5-25 20:52 |只看該作者
你找治療師幫下你啦, 我之前太太都是這樣, 治療師上門做完一到2次之後,
就好了很多, 放鬆很多了。 還可以2夫婦一起做, 在他引導下釋放一些壓力。
你可以MESSAGE我, 再給你他資料。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo