自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1177


1#
發表於 12-5-26 13:18 |只看該作者
我家姐姐清潔、煮食都ok, 亦都乖,唔計較,唔黑面,但係d 細微野就煩死我。 好似無記性,日日總有一樣,已叫佢用簿寫低,有寫唔漏,但無寫就漏。 話說姐姐先前氣管發炎,睇左三次醫生,依家先好d, 仲食繄藥,尋晚佢同仔一間房瞓,開冷氣,就又嚟有少少氣管敏感,原來佢唔涼得冷氣。先前佢病,亞仔過來我地度瞓,C6 瞓地下,唔通以後逢夏天就要C6瞓地下!仲有C6 要輪班,亞仔朝早返學起身出房實整醒C6 , 唉!都唔知奌算好。

不喜勿插




大宅

積分: 2971


2#
發表於 12-5-26 13:31 |只看該作者
姐姐瞓廳得唔得呀 ?


男爵府

積分: 9057

好媽媽勳章


3#
發表於 12-5-26 13:46 |只看該作者

回覆:唉!好煩呀

係啦,開冷氣既日子叫佢出廳瞓啦,阿仔長時間跟你地瞓你c6好辛苦!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo