自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 31135


1#
發表於 12-5-25 13:59 |只看該作者
睇吓佢個貓樣!!!!!!


呢張個樣好好笑,唔知佢係度諗緊咩!!!似諗緊大生意,神色凝重!



諗諗吓都係頂唔順要搵周公傾傾先!哈哈哈!


又昏睡了!!!!!前後不用一分鐘!!


被我相機聲吵醒了!!!!


望完我彩我都傻,又訓過!!!


真豪放,型!!!!!

細貓:你影夠味呀媽咪!!!!阻Q住我訓覺!!!!!!


影埋呢張大頭好啦!

真係無面比,唔比我影了,佢要訓了!

謝謝收看!!!


點評

pigpigyy    發表於 12-5-26 19:58
milktealai    發表於 12-5-26 15:57
wong191    發表於 12-5-26 13:34
kikibaby08    發表於 12-5-26 13:26
baby_cat    發表於 12-5-25 20:24
961123    發表於 12-5-25 16:46


水晶宮

積分: 53981

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


2#
發表於 12-5-25 14:02 |只看該作者

引用:睇吓佢個貓樣!!!!!!呢張個樣好好笑,唔知佢

原帖由 up88 於 12-05-25 發表
睇吓佢個貓樣!!!!!!





大宅

積分: 1418


3#
發表於 12-5-25 14:05 |只看該作者
好Q呀.....


禁止訪問

積分: 12417

畀面勳章


4#
發表於 12-5-25 14:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3521

有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-5-25 14:08 |只看該作者

回覆:細貓已絕育了一個星期多了,來見吓大家!






男爵府

積分: 9070


6#
發表於 12-5-25 14:08 |只看該作者

細貓已絕育了一個星期多了,來見吓大家!

一個字……“型”




子爵府

積分: 12482


7#
發表於 12-5-25 14:10 |只看該作者

回覆:細貓已絕育了一個星期多了,來見吓大家!

啲貓真係可以咩情況下都瞓得㗎!真羨慕,我要間時間同床㗎,床當然係自己張床,時間: 9:00 pm- 2:00 am 瞓唔著( 累到頭痛都瞓唔著) 所以晏覺對我嚟講好重要!最近無得瞓晏覺,我即刻跌watt




水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


8#
發表於 12-5-25 14:10 |只看該作者


大宅

積分: 4106

玩具勳章 畀面勳章 睛靈勳章


9#
發表於 12-5-25 14:12 |只看該作者
好型仔呀!


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 12-5-25 14:13 |只看該作者
本帖最後由 wcpcelia 於 12-5-25 14:14 編輯

好似無咁痛了,對不對


珍珠宮

積分: 31135


11#
發表於 12-5-25 14:14 |只看該作者
cherrychoi33 發表於 12-5-25 14:10
啲貓真係可以咩情況下都瞓得㗎!真羨慕,我要間時間同床㗎,床當然係自己張床,時間: 9:00 pm- 2:00 am ...

做貓真係爽過做人吧,哈哈,隨時隨地突然可入睡,即時入睡又得,任何地方不同睡姿,真係好可愛!


珍珠宮

積分: 31135


12#
發表於 12-5-25 14:15 |只看該作者
wcpcelia 發表於 12-5-25 14:13
好似無咁痛了,對不對

無啦,不知多活潑了!以前蛋蛋位好巨大,現在無咗,縮細晒了!

點評

daisyma008  冇左雄風....謝了...做左太監.....SO SAD!  發表於 12-5-25 21:13


公爵府

積分: 29957

好媽媽勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 12-5-25 14:17 |只看該作者


男爵府

積分: 6204

我的育兒心得勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-5-25 14:20 |只看該作者
好醒目呀...


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


15#
發表於 12-5-25 14:23 |只看該作者
我想問,貓貓係絕育之前,波波大唔大架?
我隻貓貓四個月,下面既波波好似波子咁大,
唔知正唔正常...


伯爵府

積分: 15536

瞓得好勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


16#
發表於 12-5-25 14:24 |只看該作者
好可愛


男爵府

積分: 8008


17#
發表於 12-5-25 14:26 |只看該作者


珍珠宮

積分: 33733

畀面勳章


18#
發表於 12-5-25 14:28 |只看該作者


珍珠宮

積分: 31135


19#
發表於 12-5-25 14:31 |只看該作者
shinku 發表於 12-5-25 14:23
我想問,貓貓係絕育之前,波波大唔大架?
我隻貓貓四個月,下面既波波好似波子咁大,
唔知正唔正常... ...

佢上星期做時只有8個月大,粒蛋蛋都似兩粒波子大小差不多,但4個月時應未有咁大粒的呀!


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 12-5-25 14:37 |只看該作者
up88 發表於 12-5-25 14:31
佢上星期做時只有8個月大,粒蛋蛋都似兩粒波子大小差不多,但4個月時應未有咁大粒的呀! ...
係羅,我都覺得好似太大咁,
不過因為我無養過貓所以都唔知係我太多心定點...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo