自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4205


1#
發表於 12-6-24 20:32 |只看該作者
因為頂唔順上份工做admin個女人, resign了, 想搵過份工, 但無咩得in. 自問有基本學位, 人工要求唔高, 萬零元, 普通clerk, 但搵極都無.

我妹未到25歲, 只係中學畢業, 會考得2分, 1個星期見3份, 仲要份份clerk都offer成萬幾, 佢次次轉工都好快有feedback.

唔通要去做保安才有人請?









珍珠宮

積分: 31324

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 12-6-24 20:35 |只看該作者

回覆:接近四張, 真係無轉工命.

本帖最後由 celialui1990 於 12-6-24 20:57 編輯

del

點評

潘高壽  你....激 d  wo !  發表於 12-6-24 20:36


禁止訪問

積分: 81803


3#
發表於 12-6-24 20:36 |只看該作者

回覆:接近四張, 真係無轉工命.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30252


4#
發表於 12-6-24 20:38 |只看該作者

回覆:joebaby 的帖子

努力再搵啦:





公爵府

積分: 25955

2024年龍年勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-6-24 20:41 |只看該作者

引用:因為頂唔順上份工做admin個女人, resign了,

原帖由 joebaby 於 12-06-24 發表
因為頂唔順上份工做admin個女人, resign了, 想搵過份工, 但無咩得in. 自問有基本學位, 人工要求唔高, 萬零 ...
唔會㗎,咁啱呢個moment姐,你有既工作經驗同人情世故加埋你專長,一定有架,好多老闆都需要




大宅

積分: 1683


6#
發表於 12-6-24 20:41 |只看該作者
don't give up


珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


7#
發表於 12-6-24 20:42 |只看該作者

接近四張, 真係無轉工命.

有基本學位就唔係普通文員,文員點有萬零蚊?




公爵府

積分: 28793

畀面勳章


8#
發表於 12-6-24 20:44 |只看該作者

回覆:接近四張, 真係無轉工命.

加油




珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 12-6-24 20:44 |只看該作者

引用:因為頂唔順上份工做admin個女人,+resign了,

原帖由 joebaby 於 12-06-24 發表
因為頂唔順上份工做admin個女人, resign了, 想搵過份工, 但無咩得in. 自問有基本學位, 人工要求唔高, 萬零 ...
加油,我也是3o多歲才找到而家這份工




水晶宮

積分: 50733

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 12-6-24 20:45 |只看該作者
吾好放棄


禁止訪問

積分: 22846


11#
發表於 12-6-24 20:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+joebaby+於+12-06-24+發表因

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 22846


12#
發表於 12-6-24 20:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+joebaby+於+12-06-24+發表因

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7698

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


13#
發表於 12-6-24 20:50 |只看該作者

回覆:接近四張, 真係無轉工命.

坦白講,我覺得真係有年齡歧視,我三十幾歲轉工時都無咩機會見工,所以我呢份工都做左六年幾都要做驚好難再有人請(我又係有學位),不過我始終都搵到,所以你都會成功,努力!




男爵府

積分: 5972


14#
發表於 12-6-24 20:53 |只看該作者

回覆:接近四張, 真係無轉工命.

可能佢知你有degree, 驚你條件好,易resign.




侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 12-6-24 20:53 |只看該作者
希望在人間
我都近40先轉而家份工
人工
辛苦就預咗㗎喇
加油努力呀
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


瑪瑙宮

積分: 139710


16#
發表於 12-6-24 20:55 |只看該作者
會唔會近暑假難搵 d 呀? 我覺得 d 公司都鐘意成熟穩定的員工, 加油~


子爵府

積分: 14104


17#
發表於 12-6-24 20:58 |只看該作者

回覆:joebaby 的帖子

要對自己有信心,唔好因一時失意而灰心,總會遇上賞識自己的人




珍珠宮

積分: 34232

熱血金章


18#
發表於 12-6-24 21:06 |只看該作者
Jason 發表於 12-6-24 20:36
而家做clerk開到咁高?你細妹係咪account clerk/經驗shipping clerk呀?

真係有年齡岐視架.
我係經驗shipping clerk, 都揾唔到呀!
我的格言:  冇記性, 唔緊要. 可以唔記得的, 即係--唔係好緊要既野.
唔係好緊要既野, 咁! 唔記得都唔緊要!!!


男爵府

積分: 7181


19#
發表於 12-6-24 21:09 |只看該作者

回覆:接近四張, 真係無轉工命.

No need to stage yr age on cv !!!




禁止訪問

積分: 81803


20#
發表於 12-6-24 21:10 |只看該作者

引用:Quote:Jason+發表於+12-6-24+20:36+而家做c

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo