嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   8


禁止訪問

積分: 3977


1#
發表於 12-5-17 20:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3977


2#
發表於 12-5-17 21:01 |只看該作者

回覆:濕疹仔 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3977


3#
發表於 12-5-17 21:17 |只看該作者

回覆:濕疹仔 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3262


4#
發表於 12-5-17 22:29 |只看該作者
用完ai半小時候後用QV cream.


禁止訪問

積分: 3977


5#
發表於 12-5-17 22:30 |只看該作者

回覆:conniewktang 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3977


6#
發表於 12-5-17 22:41 |只看該作者

回覆:conniewktang 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2936


7#
發表於 12-5-17 22:45 |只看該作者

引用:謝謝!上載圖片給我好嗎? +

原帖由 濕疹仔 於 12-05-17 發表
謝謝!上載圖片給我好嗎?
我都係查qv多,之後補花士令




複式洋房

積分: 258


8#
發表於 12-5-17 23:06 |只看該作者

回覆:濕疹仔 的帖子

用過Cetaphil ,幫到我女女




男爵府

積分: 9236

虎到金來勳章


9#
發表於 12-5-18 00:55 |只看該作者
濕疹仔 :
我覺得ai 係一d 都唔滋潤的,只有少許退紅的幫助, 對於嚴重濕疹來說, 唔夠潤
基本上市面係唔會有一支又退紅又滋潤又補濕又治濕疹的CREAM.
所以每個媽媽都用自己的方法去試合適自己BB 的CREAM. 癈話完筆
我係用豬油膏(用少許暖水開稀)+qv CREAM (FOR REPLENISHES DRY SKIN) + BIODERMA ATODERM PP CREAM ,温馨提示: 請先試搽BB 少部份, 看看有沒有敏感才好全身使用
仲有一支冬天用過, 現在冇用, 但平靚正 UNICARE SKIN BALSAM (夏天我用QV)

我巳經用過AI, PHSOXX, A CREAM, VASELXXX....
我唔識好似你咁上傳pu pu, 你要相就PM 個電話比我WHATSAPP


水晶宮

積分: 56409


10#
發表於 12-5-18 01:59 |只看該作者

引用:謝謝!上載圖片給我好嗎? +

原帖由 濕疹仔 於 12-05-17 發表
謝謝!上載圖片給我好嗎?
明天上傳而家我用緊既比你睇



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


別墅

積分: 564


11#
發表於 12-5-18 02:13 |只看該作者

回覆:濕疹媽咪有咩保濕cream介紹?

Ezerra cream 箹房有售
myphoto.jpg



點評

jenniecatcat  呢支個仔都用過, 都係醫生開既  發表於 12-5-18 09:16


禁止訪問

積分: 3977


12#
發表於 12-5-18 02:42 |只看該作者

引用:濕疹仔+:我覺得ai+係一d+都唔滋潤的,只有少

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3977


13#
發表於 12-5-18 02:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+濕疹仔+於+12-05-17+發表謝謝

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3977


14#
發表於 12-5-18 02:45 |只看該作者

引用:Ezerra+cream+箹房有售+ +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 564


15#
發表於 12-5-18 02:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vickywong1014+於+12-05-18+

原帖由 濕疹仔 於 12-05-18 發表
請問:你沖完涼直接擦?之前有冇擦ai?可以唔停補擦嗎?
直接當cream揸,不過我只揸濕疹位,因為都成$140枝,呢枝係我個兒科醫生介紹for 濕疹皮膚,冇箹性!




別墅

積分: 564


16#
發表於 12-5-18 02:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vickywong1014+於+12-05-18+

原帖由 濕疹仔 於 12-05-18 發表
請問:你沖完涼直接擦?之前有冇擦ai?可以唔停補擦嗎?
係可以唔停咁揸架!




子爵府

積分: 11833

大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


17#
發表於 12-5-18 03:35 |只看該作者
我用QV


別墅

積分: 822


18#
發表於 12-5-18 07:00 |只看該作者

回覆:濕疹媽咪有咩保濕cream介紹?

我個醫生有介紹過用Rosken既skin repair cream/lotion 冇藥性,價錢平




男爵府

積分: 9236

虎到金來勳章


19#
發表於 12-5-18 09:09 |只看該作者
本帖最後由 external 於 12-5-18 09:16 編輯

Ezerra cream 係濕疹膏, 唔夠潤的, 仲細支個AI , 用2日就用完, 真係好貴.
隔離POST 嗰支AVENNO BABY 藍蓋都OK


男爵府

積分: 9236

虎到金來勳章


20#
發表於 12-5-18 09:17 |只看該作者
Ezerra cream 係濕疹膏, 唔夠潤的, 仲細支個AI , 用2日就用完, 真係好貴.
隔離POST 嗰支AVENNO BABY 藍蓋都OK

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo