懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 769


1#
發表於 12-5-29 10:50 |只看該作者
點解bb會嘔奶???食得快定點????可以點做???




大宅

積分: 4336

畀面勳章


2#
發表於 12-5-29 11:02 |只看該作者

引用:點解bb會嘔奶???食得快定點????可以點做???

原帖由 yuri_lam 於 12-05-29 發表
點解bb會嘔奶???食得快定點????可以點做???
唉,我妹都係甘,食完掃耐啲風啦唯有!

其實我懷疑佢唔消化,有時會嘔番啲好似豆腐渣款甘既出黎




別墅

積分: 769


3#
發表於 12-5-29 13:11 |只看該作者

回覆:bebe0925 的帖子

見到bb好似好辛苦咁




大宅

積分: 1133


4#
發表於 12-5-29 13:41 |只看該作者
回覆 yuri_lam 的帖子

我bb依家個半月大 都係成日嘔奶
太多原因會引致嘔奶 真係要慢慢觀察研究 希望改善或減少嘔奶次數

1.食得太急 (bb太餓)
2.奶咀孔太大 奶流得太快 / 太細 bb啜得用力 食得多風
3. 飲奶時或後 太大動作 成日谷住
4.奶瓶太大 奶瓶中空間太多 吃奶時入風
5.奶太凍
6.奶瓶不應上下搖晃 奶太多氣泡
7.食奶前哭鬧食風
8.食得太多


好多講法...好多原因....我都正在摸索中

1.少食多餐 (now每3小時一餐 之前每2小時tim)
2.掃風掃耐d (就算掃到都繼續掃 起碼10-15mins)
3.就算掃左風 都坐直bb耐d先好放平 (我抱住45分鐘 )
4.一餐分2-3次食 食少少又掃一掃再繼續食

大家一齊努力 希望bb吾再嘔奶 快高長大



別墅

積分: 769


5#
發表於 12-5-29 13:42 |只看該作者

回覆:catcat529 的帖子

多謝晒




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo