懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 133


1#
發表於 12-2-14 14:08 |只看該作者
例如多唔多大陸人,醫生有冇經驗,我就黎生好驚,請分享下意見。




大宅

積分: 2039


2#
發表於 12-2-14 14:15 |只看該作者
上星期我去排期,聽到D姑娘話今年唔會再收大陸人了!


別墅

積分: 575


3#
發表於 12-4-3 00:48 |只看該作者
回覆 寶寶芝 的帖子

我想問如果我住屯門,老公係公務員,咁住址証明可唔可以照比屯門?定是但比親屬地址但冇我同老公個名得唔得?


子爵府

積分: 12787

BK Milk勳章


4#
發表於 12-4-3 01:08 |只看該作者
我前年係廣華生,由2:00am入產前房至5:00am先有姑娘睇下我開左幾多度!姑娘仲即刻打俾c6叫有入泥陪產,仲問你聞吾聞笑氣,最衰系縫針縫到我鬼咁痛,產後房hk同b61:1,3個hk對3個b6... 清潔ee同姑娘都好好人


別墅

積分: 645


5#
發表於 12-4-3 19:10 |只看該作者

回覆:mankiu1204 的帖子

我上年生都係聯針超痛!




男爵府

積分: 5930

育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章 陪月勳章


6#
發表於 12-4-3 23:18 |只看該作者
powergirl911 發表於 12-4-3 00:48
回覆 寶寶芝 的帖子

我想問如果我住屯門,老公係公務員,咁住址証明可唔可以照比屯門?定是但比親屬地址但冇 ...
應該唔關公唔公務員事一定要有你或者你老公的地址証明先得……


洋房

積分: 94


7#
發表於 12-4-3 23:43 |只看該作者

回覆:請分享下廣華醫院順產經驗

我剛剛在廣華先完。我會highly recommend 人去廣華。我沒遇到b6,又冇見到有人衝閘。醫護人員好好。遇到所有的準媽媽、新媽媽又很好。出院只要350蚊。咁嘅價錢,咁好嘅經歷,私家俾唔到我。p.s.我09年在私家生大仔時就沒有這種愉快經歷了。




洋房

積分: 94


8#
發表於 12-4-3 23:46 |只看該作者

回覆:請分享下廣華醫院順產經驗

還有,我聯針時可以打麻醉針加笑氣,聯針時係唔痛㗎。陣痛的時候,笑氣是我的超級好朋友!




大宅

積分: 4877


9#
發表於 12-4-4 00:00 |只看該作者

回覆:bbqxandmama 的帖子

請放心!我都係廣華生,我好滿意,尤其生完後,姑娘、阿姐都好好。當然,係候產室等時會有唔同感覺,因為你痛,但姑娘只可提供笑氣、針給你,等待著你度數之後,就交給產房,而我覺得個位姑娘都好有經驗,所以我覺得廣華絕對ok




別墅

積分: 831


10#
發表於 12-4-4 00:11 |只看該作者

回覆:請分享下廣華醫院順產經驗

我都認同,我上年2月都係廣華生完,個個醫護人員同助理都好好,又細心,我半夜見紅入院已直入產房待產,到生既時候,又有好多姑娘係度同你加油,所以如果我生第二胎,我都會繼續係廣華




別墅

積分: 881


11#
發表於 12-4-4 00:13 |只看該作者

回覆:請分享下廣華醫院順產經驗

我12月係廣華生完,可能係年底關係,好多人生,我痛左差不多24小時才可入待產房,再係待產房痛左差不多20小時先入產房,雖然係甘,但係d姑娘同d姐姐都好好人!反而接生既e生態度麻麻。




複式洋房

積分: 311


12#
發表於 12-4-4 00:34 |只看該作者

回覆:Gloriahung103 的帖子

我上星期係廣華生咗bb, 各樣都好好!我第二胎痛咗三個鐘,佢哋好有經驗,只要入咗產房後跟住佢哋instructions, everything ok, no worry!




子爵府

積分: 12787

BK Milk勳章


13#
發表於 12-4-4 00:41 |只看該作者

回覆 回覆:sisi6的帖子

明明打左三枝止痛針都痛到暈!個姑娘逢針個陣系咁扯條線




大宅

積分: 2187


14#
發表於 12-4-4 10:47 |只看該作者

引用:我剛剛在廣華先完。我會highly+recommend+

原帖由 bbqxandmama 於 12-04-03 發表
我剛剛在廣華先完。我會highly recommend 人去廣華。我沒遇到b6,又冇見到有人衝閘。醫護人員好好。遇到所有 ...
agree!!!




複式洋房

積分: 198


15#
發表於 12-5-29 16:55 |只看該作者

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo