懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4683


1#
發表於 12-5-29 13:05 |只看該作者
本帖最後由 hkhk 於 12-5-29 13:10 編輯

Any one know?please help


大宅

積分: 4683


2#
發表於 12-5-29 13:09 |只看該作者
回覆 hkhk 的帖子

仲有係唔可以行得快,覚得個肚脹同痛痛地,醫生又話兩星期先覆診有冇人知?


別墅

積分: 921


3#
發表於 12-5-29 14:25 |只看該作者

上星期做左終止懷孕手術,現行路時肚赤赤痛,是否正常

我個陣做完痛左個幾中就冇事啦,一切回復正常甘




大宅

積分: 4683


4#
發表於 12-5-29 14:42 |只看該作者

回覆 回覆:ball1118的帖子

甘我現在應該點做呢?





男爵府

積分: 5695


5#
發表於 12-5-29 14:55 |只看該作者

引用:甘我現在應該點做呢? +

原帖由 hkhk 於 12-05-29 發表
甘我現在應該點做呢?
人人體質唔同,所以好得快,亦有人好得慢,只要冇大量出血,冇劇痛,冇異常分泌,就不用擔心!! 你係咪在醫院做ga? 你出院時應該有指引。




大宅

積分: 1387


6#
發表於 12-5-29 16:20 |只看該作者

回覆:hkhk 的帖子

Depends on 你幾多週,越大子宮的傷口越大,不是劇痛,不用太擔心,要時間康復。當坐月般,不要太劇烈運動,吃多點有營養的食物。
在那家e院,有沒有留電話給你?真係好擔心不如去急症室或找個婦產科e生看看




大宅

積分: 4683


7#
發表於 12-5-29 16:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hkhk 於 12-05-29 發表甘我現

原帖由 阿枝 於 12-05-29 發表
人人體質唔同,所以好得快,亦有人好得慢,只要冇大量出血,冇劇痛,冇異常分泌,就不用擔心!! 你係咪在 ...
我都見到份出院指引好似你甘講,不是劇痛或大量出血便可以。
但見都幾日都仲係甘,你D擔心。




大宅

積分: 4683


8#
發表於 12-5-29 16:32 |只看該作者

引用:Depends on 你幾多週,越大子宮的傷口越大

原帖由 Siubbcute 於 12-05-29 發表
Depends on 你幾多週,越大子宮的傷口越大,不是劇痛,不用太擔心,要時間康復。當坐月般,不要太劇烈運動 ...
我在港中做的,做時只是7週幾。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo