興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2189


1#
發表於 12-4-24 16:21 |只看該作者
我係新手整手工皂架~~ e+都仲係跟住d書黎做,好想同有做開手工皂既人士一齊交換下心得呀~~~


禁止訪問

積分: 4055

畀面勳章


2#
發表於 12-4-24 17:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2189


3#
發表於 12-4-24 18:29 |只看該作者
oh... good~~~可以傾下喎~~~
你有無整過紅酒皂呀???我上2個星期整左,不過我覺得好臭~~~

點評

lovediyworkshop  agree ^^  發表於 12-4-26 19:02


大宅

積分: 1015


4#
發表於 12-4-24 22:03 |只看該作者

回覆:有無人有整手工皂呢個興趣架??一齊交流下吖~~~

有!岩岩買左本液體皂書想試做,下星期開工





大宅

積分: 2189


5#
發表於 12-4-25 09:50 |只看該作者
做液體皂好煩喎~~~~好似一定要用blender咁既~~~~

我都有少少想做液體皂,因為我d親戚朋友成日問我沐浴露整唔整到,佢地話雖然手工皂好好用,不過唔係咁方便~~~

你地有咩成品做過呀??


大宅

積分: 2175


6#
發表於 12-4-25 21:50 |只看該作者
買咗4本書睇~~我都有液體皂書~~未整過~~訂咗7個皂返來用住先~~
[


大宅

積分: 2189


7#
發表於 12-4-26 13:51 |只看該作者
我岩岩又買左D粉紅石泥、葡萄籽及備長炭粉黎整手工皂呀~~~~
我覺得手工皂好似好玩D~~~~又可以倒落唔同既模,又可以蓋印章~~~


子爵府

積分: 14454


8#
發表於 12-4-26 19:31 |只看該作者

回覆:有無人有整手工皂呢個興趣架??一齊交流下吖~~~

我成日都想試下,請問有邊本書適合初學?




大宅

積分: 1015


9#
發表於 12-4-27 10:20 |只看該作者

引用:我成日都想試下,請問有邊本書適合初學? +

原帖由 mara 於 12-04-26 發表
我成日都想試下,請問有邊本書適合初學?
其實初開我覺得去學一堂先再買書研究好啲,因為我開頭買左書都唔敢整,上左堂明多左先整好似安心啲




大宅

積分: 1015


10#
發表於 12-4-27 10:22 |只看該作者

引用:做液體皂好煩喎~~~~好似一定要用blender咁

原帖由 一世都LU 於 12-04-25 發表
做液體皂好煩喎~~~~好似一定要用blender咁既~~~~

我都有少少想做液體皂,因為我d親戚朋友成日問我沐浴露整 ...
我整過,芝麻洗頭皂,寵物皂同紫草皂




大宅

積分: 2189


11#
發表於 12-4-27 10:45 |只看該作者
去上一堂先好好多架~~~~我之前都係上左一堂之嘛,之後就自己睇書整喇~~~同埋上一堂又唔係好貴,都有成品可以拎走

如果書既,我有10幾本pdf既皂書,有興趣既都可以問我,都幾岩初學者架~~~

我整過肉桂薑皂、寵物皂、蜂蜜馬賽皂、馬賽皂、牛油果油皂、蜂蜜燕麥皂、豆槳皂、鹽皂同紅酒皂~~~~


男爵府

積分: 5986


12#
發表於 12-5-1 20:46 |只看該作者
回覆 一世都LU 的帖子

可唔可以介紹下去邊度上堂?THANKS

點評

FatCatBaby  我都係係佢列學.  發表於 12-5-12 10:21
一世都LU  我都係果呢個miss到秝左1堂然後就自己做~~~  發表於 12-5-8 12:33
一世都LU  你上呢個blog度睇吖,http://blog.yahoo.com/_QTXU63CFE56RXUIA7SIMLPY5Q4/articles/112874  發表於 12-5-8 12:31


禁止訪問

積分: 1506


13#
發表於 12-5-3 17:41 |只看該作者

回覆:有無人有整手工皂呢個興趣架??一齊交流下吖~~~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5986


14#
發表於 12-5-9 13:50 |只看該作者
回覆 june_mama 的帖子

Thanks.


伯爵府

積分: 17777


15#
發表於 12-5-28 23:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 mara 於 12-04-26 發表我成日

原帖由 CrystalC 於 12-04-27 發表
其實初開我覺得去學一堂先再買書研究好啲,因為我開頭買左書都唔敢整,上左堂明多左先整好似安心啲



...
有D媽咪話工X會不好,請問去邊度學基本功好?




大宅

積分: 1494


16#
發表於 12-5-29 14:35 |只看該作者
想問紫草根浸水點解唔係紫色???? 你地浸水會唔會一樣???


禁止訪問

積分: 4055

畀面勳章


17#
發表於 12-5-29 17:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4055

畀面勳章


18#
發表於 12-5-29 17:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2175


19#
發表於 12-5-29 17:40 |只看該作者
回覆 water16 的帖子


你係咪想話浸油呀~~我d就好似好深好深紅色咁囉~~浸得個十幾日咋~~有排先整到~~整完又再等多個幾二個月~~頸都長呀
[


大宅

積分: 2189


20#
發表於 12-5-30 10:08 |只看該作者
我都浸左一樽,已經成個幾月,不過呢排仲未有時間去整,由得佢浸下先~~~
依家樽紫草根油係深紅色架~~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo