自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4342


1#
發表於 12-5-31 17:59 |只看該作者

想請教各位JM,你們在那裡在造窗簾呢?有沒有推介? 價錢貴嗎?

其實,我想找一些用料、車工及價錢OK嘅店舖?又怕自己唔識度Size… 弄錯了尺寸….是否可以跟造窗簾的店子說沙田第一城的單位,他們便會知道呎寸呢?

Many thanks!


大宅

積分: 4342


2#
發表於 12-5-31 18:14 |只看該作者
有冇人可以幫忙解答下....

Thanks!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo