自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 965


1#
發表於 12-6-1 12:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10270


2#
發表於 12-6-1 12:52 |只看該作者

引用:因我見現時的小朋友,未夠一歲開始學英文,

原帖由 090211bb 於 12-06-01 發表
因我見現時的小朋友,未夠一歲開始學英文,一直keep住學不同的英文班,但好少聽人講學中文的。

出面的興趣 ...
i agree with u ! 有d家長只顧英文既重要性 其實 一般小學上到三年级就開始難 淨係閱讀理解已經佔全份卷既三份之一 所以我覺得要睇多d中文書 亦同時睇英文書 !




子爵府

積分: 10561


3#
發表於 12-6-1 13:03 |只看該作者
中文好重要agree.....我個女讀英文直資小學...發覺因為接觸中文既機會小(得中放科用中文)而中文真係好一般....好需要額外補中文....唔知傳統小學用中文教所有科目...中文唔知會5會好d呢??


公爵府

積分: 25555


4#
發表於 12-6-1 13:07 |只看該作者

回覆:有無家長有為未升小一的仔女補中文(興趣班or補習等)?

有,我仔幼稚園時有同學仔去補中文。




公爵府

積分: 25476

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 12-6-1 13:21 |只看該作者
開始多, 岩岩至收到一張補習中心傳單, 升小一中文閱讀寫作預備班, 過往學前重英輕中的惡果, 呢幾年特別別顯, 大家開始知驚了.


男爵府

積分: 9640


6#
發表於 12-6-1 14:18 |只看該作者
中英的(作文和閱讀理解)是令成績升grade的重要元素.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo