立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 3748
琥珀宮
積分: 150443
原帖由 simon73 於 12-05-27 發表 我是申請特別調遷,那天收到確認信,然後還等了三個月才昨天收到配房通知信 ...
瑪瑙宮
積分: 145167
子爵府
積分: 14271
原帖由 ChammyMAMA 於 12-05-28 發表 都係我甩,一擊即中
原帖由 simon73 於 12-05-27 發表 本帖最後由 simon73 於 12-5-27 23:08 編輯 昨天收到了配房通知信,第一次編配低層公屋不理想就不要了:a ...
男爵府
積分: 9878
simon73 發表於 12-5-28 18:51 當然係三次啊
simon73 發表於 12-5-28 20:12 你拿到了公屋?
大宅
積分: 2007
原帖由 AGNESLAU1004 於 12-05-29 發表 我第二次等左半年~~ 真係好黑.. 第一次比1962年樓既地下果層我..點要啫
原帖由 AGNESLAU1004 於 12-05-29 發表 回覆 ChammyMAMA 的帖子 市區
原帖由 AGNESLAU1004 於 12-05-29 發表 回覆 ChammyMAMA 的帖子 你就好~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy