自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


1#
發表於 12-6-2 22:36 |只看該作者
大家有無對某啲水果過敏?食左會有咩反應?



請不要點評我,謝謝!


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


2#
發表於 12-6-2 22:38 |只看該作者

回覆:水果過敏

講我自己先,食奇異果條利會不停有種酸到令人想打冷震嘅感覺,仲有楊桃同菠蘿近芯果啲位,條利會好痕



請不要點評我,謝謝!


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


3#
發表於 12-6-2 22:54 |只看該作者

回覆:水果過敏

無人有哩個問題??



請不要點評我,謝謝!


水晶宮

積分: 53050


4#
發表於 12-6-2 22:57 |只看該作者

回覆:水果過敏

我有朋友對蘋果敏感 有一個就對芒果




you completed my life <3


象牙宮

積分: 216490


5#
發表於 12-6-2 22:59 |只看該作者
奇異果.食完喉嚨痕到爆炸


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


6#
發表於 12-6-2 22:59 |只看該作者

引用:我有朋友對蘋果敏感+有一個就對芒果 +

原帖由 xxamiamixx 於 12-06-02 發表
我有朋友對蘋果敏感 有一個就對芒果
蘋果?已經係好正氣,居然敏感?!



點評

JJMumMum  而加果d毒蘋果,我哋全部做哂白雪公主架啦  發表於 12-6-3 03:28
請不要點評我,謝謝!


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


7#
發表於 12-6-2 23:01 |只看該作者

引用:奇異果.食完喉嚨痕到爆炸

原帖由 961123 於 12-06-02 發表
奇異果.食完喉嚨痕到爆炸
我細個都係喉嚨痕,頭先試左兩啖,只係利同牙肉…



請不要點評我,謝謝!


公爵府

積分: 26863

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章


8#
發表於 12-6-2 23:02 |只看該作者
波羅,一吃條舌好痕
有你 我可以坐擁天下,沒你 我的世界依然偉大!


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


9#
發表於 12-6-2 23:03 |只看該作者

引用:波羅,一吃條舌好痕

原帖由 candywong2010 於 12-06-02 發表
波羅,一吃條舌好痕
我都會,但唔食近芯果啲位無事,噤如果係罐頭,你會唔會敏感?



請不要點評我,謝謝!


子爵府

積分: 13253

環保接龍勳章


10#
發表於 12-6-2 23:04 |只看該作者

水果過敏

日本 水蜜桃, 食完周身痕mouth:




公爵府

積分: 26863

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 12-6-2 23:09 |只看該作者

,

本帖最後由 candywong2010 於 12-6-2 23:11 編輯

回覆 gilkathy 的帖子

唔會,新鮮要一块起两块止

點評

小倩  無浸夠鹽水...  發表於 12-6-2 23:43
有你 我可以坐擁天下,沒你 我的世界依然偉大!


公爵府

積分: 26863

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 12-6-2 23:12 |只看該作者
xxamiamixx 發表於 12-6-2 22:57
我有朋友對蘋果敏感 有一個就對芒果
我細妹一吃芒果個下巴即腫
有你 我可以坐擁天下,沒你 我的世界依然偉大!


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-6-2 23:14 |只看該作者

水果過敏

我朋友對奇異果過敏,真係連已取走塊奇異果既旦糕(即係點過都唔得),一食即入急症,佢會面腫加氣管收窄




男爵府

積分: 7002

畀面勳章


14#
發表於 12-6-2 23:15 |只看該作者

水果過敏

聞到榴連味會勁頭髮算唔算




子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


15#
發表於 12-6-2 23:16 |只看該作者

回覆:水果過敏

蜜瓜、哈蜜瓜、木瓜只要有囊都唔得,否則條脷又痕又紅又腫




大宅

積分: 4672


16#
發表於 12-6-2 23:31 |只看該作者

引用:我朋友對奇異果過敏,真係連已取走塊奇異果

原帖由 szeszes 於 12-06-02 發表
我朋友對奇異果過敏,真係連已取走塊奇異果既旦糕(即係點過都唔得),一食即入急症,佢會面腫加氣管收窄



...
我以前有個同事個仔,又係對奇異果過敏,食完個嘴腫晒即刻要去急症室




珍珠宮

積分: 38563

環保接龍勳章


17#
發表於 12-6-2 23:33 |只看該作者
細個食完碌柚會嘔, 依家大左好d!
人生本是苦


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-6-2 23:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 szeszes 於 12-06-02 發表我

原帖由 ritacs 於 12-06-02 發表
我以前有個同事個仔,又係對奇異果過敏,食完個嘴腫晒即刻要去急症室



...
係呀!都好多人對奇異果過敏




水晶宮

積分: 52403

育兒性格勳章 畀面勳章


19#
發表於 12-6-2 23:35 |只看該作者
我女,小時候食完橙就會咳咁算唔算呀?
同熱愛這片土地,大家刻骨銘記,愁或喜,生或死,也是香港地
同熱愛這片土地,大家一句到尾,由自己,生與死,也在香港地


侯爵府

積分: 20356


20#
發表於 12-6-2 23:37 |只看該作者
ritacs 發表於 12-6-2 23:31
我以前有個同事個仔,又係對奇異果過敏,食完個嘴腫晒即刻要去急症室



...

我仔嘅同學仔都係,除咗奇異果,馮係好多種子嘅生果都吾得,如士多啤梨,火龍果

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo