婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3600


1#
發表於 12-5-12 16:55 |只看該作者
成日見到D post話99逼佢生,我99就相反。我結婚嗰日,99已經同我媽咪講千祈唔好咁快有。生完仔仔想追個女,佢話係女先好要。生完個女,我講笑話唔係窮實生多個,佢即刻話千祈唔好。其實我已經有一仔一女,c6又唔係工作穩定,都無打算生了,不過佢下下咁大反應,老人家唔係鍾意有多D孫的嗎?又唔洗佢湊,佢鍾意先上下黎,又唔洗用佢錢,c6唔掂我都ok,都唔知佢怕乜。叔仔老婆有咗,佢哋就真係經濟唔多好,但肯捱無話養唔起,99又覺得唔要都無所謂,話要咗有排辛苦。BB出世,見我抱得過癮,又叫我千祈唔好再生。乜佢覺得我個女都成三歲幾,我也一把年紀仲會生咩?




大宅

積分: 3913


2#
發表於 12-5-12 18:58 |只看該作者

回覆:99唔放過任何叫我唔生的機會

我覺得你99識得為你哋嘅生活質素著想,係個好理智嘅老人家wor



點評

Sumyeema1  x 2  發表於 12-5-14 12:29


男爵府

積分: 7175

畀面勳章


3#
發表於 12-5-12 18:59 |只看該作者

回覆 回覆:singyumama的帖子

應該係"反激進法", 即係以退為進!高手!高手!



親賢能, 遠小人


男爵府

積分: 5509


4#
發表於 12-5-12 19:45 |只看該作者
singyumama 發表於 12-5-12 16:55
成日見到D post話99逼佢生,我99就相反。我結婚嗰日,99已經同我媽咪講千祈唔好咁快有。生完仔仔想追個女, ...
我諗佢出發點係為你地經濟同負擔著想啫, 不過點都好, 肚皮係你, C6係你, 呢D野你地自己話事, 唔洗對外人說話太上心。


公爵府

積分: 27905


5#
發表於 12-5-12 20:40 |只看該作者

引用:成日見到D+post話99逼佢生,我99就相反。我

原帖由 singyumama 於 12-05-12 發表
成日見到D post話99逼佢生,我99就相反。我結婚嗰日,99已經同我媽咪講千祈唔好咁快有。生完仔仔想追個女, ...
佢係怕自己個仔辛苦啫:;pppp:




男爵府

積分: 6971

玩具勳章


6#
發表於 12-5-12 20:50 |只看該作者
Pradagal 發表於 12-5-12 18:59
應該係"反激進法", 即係以退為進!高手!高手!

同意


公爵府

積分: 25126


7#
發表於 12-5-12 20:58 |只看該作者
cocochoo 發表於 12-5-12 18:58
我覺得你99識得為你哋嘅生活質素著想,係個好理智嘅老人家wor

同意, 其實樓主99幾開明, 又實際, 唔會好似有啲99咁係咪都叫你生

咁有時老人家講嘢唔駛咁上心, 個肚喺樓主度, 生唔生根本唔到99話事, 聽完就算


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


8#
發表於 12-5-12 21:03 |只看該作者

回覆:99唔放過任何叫我唔生的機會

樓主都話老公又唔係工作穩定,咁奶奶其實好理智,生仔容易養仔難,而家無天生天養呢回事。



點評

Sumyeema1  agree x 2  發表於 12-5-14 12:28
I9528  agree  發表於 12-5-12 22:07


大宅

積分: 3600


9#
發表於 12-5-13 09:38 |只看該作者

回覆:Pradagal 的帖子

佢應該絕對唔係呢種高手,佢真係想我哋唔要架。




複式洋房

積分: 290


10#
發表於 12-5-13 12:11 |只看該作者
你99都係怕你地辛苦~~唔似我99吹我生,知道我個個係仔就好好,

到我就生就擔心要幫手,唉~~~


大宅

積分: 3600


11#
發表於 12-5-13 16:16 |只看該作者

回覆:99唔放過任何叫我唔生的機會

雖然99都算對我幾好,但佢叫我哋唔生唔係你哋講得咁好的原因。佢好怕有任何阻住佢自由的東西,連做人嫲嫲都覺得多左份責任響身,所以唔鍾意。如果唔係D朋友都有孫,我想佢更抗拒。




瑪瑙宮

積分: 139342

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 12-5-13 21:45 |只看該作者

引用:我覺得你99識得為你哋嘅生活質素著想,係個

原帖由 cocochoo 於 12-05-12 發表
我覺得你99識得為你哋嘅生活質素著想,係個好理智嘅老人家wor
Agree,其實我奶奶都係咁

佢話而家d細路好難教有多餘錢不如對自己好d




大宅

積分: 3134


13#
發表於 12-5-14 00:48 |只看該作者
真係替你開心, 好過我媽媽, 佢講到明唔鐘意湊仔, 於是我就請工人照顧, 今日食飯佢仲同我講個bb大左俾99湊, 我真係費事采佢, 我自己同工人湊都得啦, 佢自己唔鐘意湊就將個責任推俾99

佢事先聲明係一件好事


複式洋房

積分: 146


14#
發表於 12-5-14 00:53 |只看該作者

回覆:singyumama 的帖子

我99都成日叫我唔好咁快生,但我就偏偏一結婚就即刻生俾佢睇,最後佢味又係成日抱黎玩,只係佢唔想我老爺成日俾錢我用姐




大宅

積分: 1622


15#
發表於 12-5-14 00:56 |只看該作者

引用:雖然99都算對我幾好,但佢叫我哋唔生唔係你

原帖由 singyumama 於 12-05-13 發表
雖然99都算對我幾好,但佢叫我哋唔生唔係你哋講得咁好的原因。佢好怕有任何阻住佢自由的東西,連做人嫲嫲都 ...
咁唔係個個都恨做嫲嫲架嘛,可能佢自由慣呢?即係好似有啲人咁想有小朋友咁囉。




禁止訪問

積分: 224


16#
發表於 12-5-14 12:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74328


17#
發表於 12-5-14 13:41 |只看該作者
何必諗到你99咁有機心,係為自己唔係為你兩?
你99分析得對的,你老公收入唔穩定,又已有兩名,你自己都話唔會再生,咁其實大家既目標都一致,不如就同99講,自己唔會再生,咁佢咪安心收口囉.


男爵府

積分: 5185


18#
發表於 12-5-15 02:07 |只看該作者
你奶奶好理智,算好好啦
好過D明知個仔冇錢仲猛逼新抱生既奶奶
成人每日應進食400g蔬果


大宅

積分: 2972


19#
發表於 12-6-5 17:31 |只看該作者
我99都係咁架, 佢叫我唔好生係因為怕我要佢湊, 但事實係我就算要俾多多錢請工人好請鐘點好, 就算傾家蕩產或者我辭左份工食咸魚白菜, 我都唔會俾佢湊:;pppp::;pppp::;pppp:


大宅

積分: 4704


20#
發表於 12-6-5 17:36 |只看該作者
會唔會因為你99怕你地生得多, 冇錢供養佢(99)呀?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo