少年成長

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 30006


1#
發表於 06-1-21 19:17 |只看該作者

你地點讀故事書??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 343


2#
發表於 06-1-22 01:08 |只看該作者

Re: 你地點讀故事書??

用白話,因為只係想佢動動腦筋,唔係想佢用故事學語文


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


3#
發表於 06-1-22 01:59 |只看該作者

Re: 你地點讀故事書??

以前我會用白話讀故事書;大約半年前開始,我就照讀,有時一D比較難明的,我才會用口語解釋一次......我一路讀會一路指住字俾佢睇,到講完故事後,再問佢故事的內容
My Two Princess


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


4#
發表於 06-1-22 23:54 |只看該作者

Re: 你地點讀故事書??

由睇第一本書開始我就跟書面語照讀一句(用手指指住), 解一句...
睇o左一兩年後, 就可以讀哂一段解一段, 又或者讀完用對答形式解哂成段...
所以有時我讀哂一段書面語佢就可以自己用白話講返一次比我聽, 佢仲可以用口講書面語作一段故事...

我想要9999呀...


禁止訪問

積分: 4238


5#
發表於 06-1-23 17:11 |只看該作者

Re: 你地點讀故事書??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 06-1-23 17:53 |只看該作者

Re: 你地點讀故事書??

如果係好多字既故仔...就用白話文囉..自己睇完再講佢知.如果係d一頁得一句既,就會先照讀再解譯,英文都係讀一句解一句咁


男爵府

積分: 5774


7#
發表於 06-1-24 17:14 |只看該作者

Re: 你地點讀故事書??

我會用白話, 仲會加鹽加醋, 啟發亞囡想像力。

例如, 講白雪公主, 書裏面話白雪公主好靚, 我就會問亞女, 好靚係點架? 講睡公主, 我會問亞囡, 你會點樣叫醒睡公主?


別墅

積分: 675


8#
發表於 06-1-25 00:51 |只看該作者

Re: 你地點讀故事書??

我都係用白話講故事, 仲會加d減d,
不過講唔夠二,三頁,亞女已經無心機聽,
仲收埋本書,真激氣. :-(


伯爵府

積分: 17464

好媽媽勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 06-1-25 09:42 |只看該作者

Re: 你地點讀故事書??

我都係會指住字照讀, 如佢吾明點解我會用白話解多次, 有時又會指住字讀到佢識果個, 然後佢會自己讀落去,尼個方法另佢認多好多字.


大宅

積分: 4221


10#
發表於 06-1-25 23:01 |只看該作者

Re: 你地點讀故事書??

我是用書面語朗讀的.因為我會讀得很有感情.
但不會指著字來讀.反而鼓勵孩子看圖畫.
透過圖畫記著故事意思.

讀得多的書,孩子會記得句子(不是完整的).看到圖畫,就"唸口黃"般說出來.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo