自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3770


1#
發表於 12-6-6 09:23 |只看該作者
啲同事話我媽三十先生我好老呀



點評

wbrenda  當時的年代算遲生。現在的年代叫正常。
不過30生一定吾係老!  發表於 12-6-6 13:39


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 12-6-6 09:25 |只看該作者
ER, 以前既年代, 個個都十幾2歲就生仔......成3X 先BB ,又真係老左D...
依家就唔同, 好多都成3X 先生啦....

點評

BB200200    發表於 12-6-6 11:18
961123    發表於 12-6-6 11:08
AAACCC    發表於 12-6-6 10:16


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


3#
發表於 12-6-6 09:27 |只看該作者

回覆:乜三十歲先生仔好老咩

以前d人真係好早嫁同好早生,仲要生好多個...




象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


4#
發表於 12-6-6 09:28 |只看該作者
DearRainie 發表於 12-6-6 09:23
啲同事話我媽三十先生我好老呀
我以為你話而家既媽媽添

你係大定細先?我媽生我都3x,但我係第3個


禁止訪問

積分: 22846


5#
發表於 12-6-6 09:29 |只看該作者

回覆:乜三十歲先生仔好老咩

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國會長

積分: 26868

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


6#
發表於 12-6-6 09:30 |只看該作者
唔同年代有唔同嘅
每日望住佢哋就充滿力量啦!


大宅

積分: 3316


7#
發表於 12-6-6 09:30 |只看該作者
我33 over~
我未有渦


子爵府

積分: 13839


8#
發表於 12-6-6 09:32 |只看該作者
呢家好多都35後.....冇所為。又唔係生幾個。

點評

蘿絲頭    發表於 12-6-6 10:19


禁止訪問

積分: 102652


9#
發表於 12-6-6 09:32 |只看該作者

回覆:乜三十歲先生仔好老咩

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9200


10#
發表於 12-6-6 09:32 |只看該作者

引用:我33+over~我未有渦

原帖由 miumiuleung 於 12-06-06 發表
我33 over~
我未有渦
Me too!! 呢個年代不算老。




珍珠宮

積分: 30449

畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-6-6 09:32 |只看該作者
年紀係大D架啦, 不過而家33應該問題唔大既. 反正你好健康, 你唔使理人講咩既


公爵府

積分: 28977


12#
發表於 12-6-6 09:33 |只看該作者
依家好多都成3X 先生啦


大宅

積分: 4165


13#
發表於 12-6-6 09:33 |只看該作者
你點解要介意你同事的說話呢?你自己沒判斷力嗎?

:;pppp:呢家個個明星都過左30歲先生啦!

點評

蘿絲頭    發表於 12-6-6 10:19


珍珠宮

積分: 35978

好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-6-6 09:34 |只看該作者

乜三十歲先生仔好老咩

對我黎講一定係,
小朋友10歲,
你都40啦下話~



郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-6-6 09:35 |只看該作者

乜三十歲先生仔好老咩

洗乜理人地講廢話



典解茅lala又要禾千名


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-6-6 09:35 |只看該作者
如果你之前有幾個我覺得正常....


侯爵府

積分: 21965


17#
發表於 12-6-6 09:42 |只看該作者
我自己同我身邊大部份朋友都係30+先嚟生, ok 噃... 只要身體好, 幾時生係個人問題, 唔駛理人點講....


大宅

積分: 3316


18#
發表於 12-6-6 09:45 |只看該作者
hahaha_baby 發表於 12-6-6 09:32
Me too!! 呢個年代不算老。

你搞得結婚買得樓
搞好晒
33 吾算好老jer~
我連家都未有
點生bb ?

點評

wcpcelia  agree,最緊要搞得掂  發表於 12-6-6 10:56


男爵府

積分: 8008


19#
發表於 12-6-6 09:45 |只看該作者
以前的確係既

時代唔同左, 連生仔年齡指標都延遲左啦


琥珀宮

積分: 156734

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 12-6-6 09:46 |只看該作者

乜三十歲先生仔好老咩

以前三十先生算係老,我阿媽28歲都生晒4個。我28歲先生第1個




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo