想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1756


1#
發表於 12-6-4 16:13 |只看該作者
老公3月交通意外入左醫院,全身x-ray左,幾時可以再dodo


大宅

積分: 1756


2#
發表於 12-6-4 21:28 |只看該作者
有無人知?


伯爵府

積分: 16074


3#
發表於 12-6-4 21:32 |只看該作者
x ray冇所謂架!x ray係好少好少好少副射!
就算CT,MRI,都好似冇話要幾多日先可以懷孕~~
放心啦!


大宅

積分: 1756


4#
發表於 12-6-4 21:43 |只看該作者
nrsemi 發表於 12-6-4 21:32
x ray冇所謂架!x ray係好少好少好少副射!
就算CT,MRI,都好似冇話要幾多日先可以懷孕~~
放心啦! ...

多謝你既意見~~~


男爵府

積分: 9858


5#
發表於 12-6-5 10:31 |只看該作者
我3月中去睇左x-ray,4月中bingo 喔...
我諗無問題掛~~
最多只係照個陣問你有無懷孕姐~~
唔會說照完唔可以懷孕咖喔!!!!!


子爵府

積分: 13784


6#
發表於 12-6-5 11:37 |只看該作者
1) 你bingo咗就唔照得x-ray, 因會引導畸胎

2) 你真係怕c6照過會有問題, 今日都6月!! 開得工lar


大宅

積分: 1756


7#
發表於 12-6-5 12:30 |只看該作者

回覆:mapp2009 的帖子

多謝各位既意見,我驚




水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-6-5 12:54 |只看該作者
唔怕啦........
龍馬精神.......


大宅

積分: 1756


9#
發表於 12-6-6 23:03 |只看該作者

引用:唔怕啦........

原帖由 Small_i 於 12-06-05 發表
唔怕啦........
X ray會唔會照到老公既叮叮k型?




水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-6-7 06:57 |只看該作者

回覆:colannysze 的帖子

都3個月啦



龍馬精神.......


別墅

積分: 701


11#
發表於 12-6-7 09:06 |只看該作者
早前有新聞話, MRI會影響蟲蟲能力.


大宅

積分: 1756


12#
發表於 12-6-11 11:05 |只看該作者

回覆:colannysze 的帖子

今日見左doctor男人照過x ray,一個月之後dodo就ok,不過arm arm車禍比佢休息下先,9月先諗。多謝各位既關注。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo