跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 849

睛靈勳章


1#
發表於 05-12-19 00:35 |只看該作者

你地bb夜晚會唔會咁?

你地有無同亞b訓 ? 佢地會唔會無原無故醒左坐係身喊 ? 你"愛"佢佢都仲係發脾氣但又好似好悽涼咁大大滴眼淚 ? 你又知佢好眼訓 , 無奈地你點氹佢都無用 , 直至佢 "哎/喊" 到夠又訓番埋黎訓過 ? 真係無佢乎 !!!我bb而家1歲
~ KIT KIT & KIT KIT DADDY , I LOVE U ~


伯爵府

積分: 15505


2#
發表於 05-12-19 01:19 |只看該作者

Re: 你地bb夜晚會唔會咁?

佢係咪發惡夢呀? ?-(


別墅

積分: 987


3#
發表於 05-12-19 02:14 |只看該作者

Re: 你地bb夜晚會唔會咁?

我bb有時都會發夢減出聲,我會拍下佢佢又會訓返
如果由得佢減佢就會減到醒 :-(


大宅

積分: 2199


4#
發表於 05-12-19 10:18 |只看該作者

Re: 你地bb夜晚會唔會咁?

細may 寫道:
你地有無同亞b訓 ? 佢地會唔會無原無故醒左坐係身喊 ? 你"愛"佢佢都仲係發脾氣但又好似好悽涼咁大大滴眼淚 ? 你又知佢好眼訓 , 無奈地你點氹佢都無用 , 直至佢 "哎/喊" 到夠又訓番埋黎訓過 ? 真係無佢乎 !!!我bb而家1歲


你個bb可能肚仔痛呀,
如果咁夜佢喊,你摸下佢個頭仔,
係咪好冬,佢唔係熱既,多數都係肚痛。
你同佢(查)下白花油,好快冇事


大宅

積分: 1718


5#
發表於 05-12-19 12:13 |只看該作者

Re: 你地bb夜晚會唔會咁?

我阿b有時都係咁, 自己起身但係又好眼


別墅

積分: 849

睛靈勳章


6#
發表於 05-12-19 14:44 |只看該作者

Re: 你地bb夜晚會唔會咁?

唉 ~~ 我都唔知 , 佢返親屋企都係咁 , 訓晏覺都會 , 但晏覺佢見到人就無野 , 所以我地斷定佢扎醒要搵人 ! 但夜晚就唔得 , 一定扭一輪至訓番 ... 我都問過麻麻幾次 , 佢平日係佢果邊會唔會半夜起身喊 , 佢又話無 ! 半夜醒左去望下你 , 撞下你之後又訓返就有時有 ~~ 都唔知佢係咪擺明"烚"我 !! :-( :-(
~ KIT KIT & KIT KIT DADDY , I LOVE U ~


侯爵府

積分: 22655

2011精緻種植勳章 畀面勳章


7#
發表於 06-1-12 12:04 |只看該作者

Re: 你地bb夜晚會唔會咁?

唉, 我覺得BB 半夜喊係common problem :-( :-( :-(
冇得救 :-( :-( :-(


伯爵府

積分: 17729


8#
發表於 06-1-12 13:10 |只看該作者

Re: 你地bb夜晚會唔會咁?

佢係o米認人呀....

細may 寫道:
唉 ~~ 我都唔知 , 佢返親屋企都係咁 , 訓晏覺都會 , 但晏覺佢見到人就無野 , 所以我地斷定佢扎醒要搵人 ! 但夜晚就唔得 , 一定扭一輪至訓番 ... 我都問過麻麻幾次 , 佢平日係佢果邊會唔會半夜起身喊 , 佢又話無 ! 半夜醒左去望下你 , 撞下你之後又訓返就有時有 ~~ 都唔知佢係咪擺明"烚"我 !! :-( :-(


大宅

積分: 2216


9#
發表於 06-1-12 21:43 |只看該作者

Re: 你地bb夜晚會唔會咁?

我亞b就快9個月,都係晚晚喊1-2次,初出世的6個月是好辛苦,個幾鐘喊一次,真係唔洗訓,我兩公婆要返工,好辛苦呀,而家想起都驚. 所以亞b現在一晚喊一兩次,我都好安慰了.
[Hello!I am Hei Hei!:-D [url=http://lilypie.com小寶寶希希


男爵府

積分: 7420


10#
發表於 06-1-13 23:15 |只看該作者

Re: 你地bb夜晚會唔會咁?

不妨俾BB 食珍珠末或保嬰丹,等佢訓得好一些.


別墅

積分: 849

睛靈勳章


11#
發表於 06-1-14 00:17 |只看該作者

Re: 你地bb夜晚會唔會咁?

@isonMa 寫道:
唉, 我覺得BB 半夜喊係common problem :-( :-( :-(
冇得救 :-( :-( :-(


唔係卦 ... 你個b有幾大呀 , 我個b成歲幾喇 .... 都仲係咁 !! (間歇性發作)
~ KIT KIT & KIT KIT DADDY , I LOVE U ~


別墅

積分: 849

睛靈勳章


12#
發表於 06-1-14 00:18 |只看該作者

Re: 你地bb夜晚會唔會咁?

[quote]
swingBB 寫道:
佢係o米認人呀....

應該唔係 ... 我驚係d"污糟"野 !!!
~ KIT KIT & KIT KIT DADDY , I LOVE U ~


伯爵府

積分: 17729


13#
發表於 06-1-15 10:43 |只看該作者

Re: 你地bb夜晚會唔會咁?

唔係掛 客死人咩 "o彩" "o彩" 唔好亂講o野呀
細may 寫道:
應該唔係 ... 我驚係d"污糟"野 !!!


大宅

積分: 1737


14#
發表於 06-1-16 15:06 |只看該作者

Re: 你地bb夜晚會唔會咁?

我亞囡由出世到而家差不多11個月晚晚都喊醒,至少2-3次,另外就算日頭小睡都係喊醒嫁.....我都試過好多方法都唔work, 而我覺得佢係發惡夢/驚冇人係身邊...
係bk有好多mami都講過呢個topic, 好多都話等到大d就唔會咁la, 唯有等吓la!


大宅

積分: 1182


15#
發表於 06-1-20 03:27 |只看該作者

Re: 你地bb夜晚會唔會咁?

我個仔有時都會,可能玩得癲得濟...不過氹吓,噯吓又瞓返架喇~~
細may 寫道:
你地有無同亞b訓 ? 佢地會唔會無原無故醒左坐係身喊 ? 你"愛"佢佢都仲係發脾氣但又好似好悽涼咁大大滴眼淚 ? 你又知佢好眼訓 , 無奈地你點氹佢都無用 , 直至佢 "哎/喊" 到夠又訓番埋黎訓過 ? 真係無佢乎 !!!我bb而家1歲
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2008-02-15/oscar_fung.html


侯爵府

積分: 22655

2011精緻種植勳章 畀面勳章


16#
發表於 06-1-20 11:41 |只看該作者

Re: 你地bb夜晚會唔會咁?

我個仔兩歲九個月喇, 都仲係咁上下, 前晚仲飲

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo