跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 4612


1#
發表於 12-6-18 16:12 |只看該作者
想為小朋友(三歲半)找英語拼音班,有無好介紹?
many thanks


別墅

積分: 605


2#
發表於 12-6-19 16:10 |只看該作者
我都搵緊呀


男爵府

積分: 5448

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-6-19 16:15 |只看該作者
大埔商業中心5樓
我大仔學咗3年,細仔學咗1年
係外籍老師黎架


大宅

積分: 4212


4#
發表於 12-6-19 17:08 |只看該作者
本帖最後由 Naxos 於 12-6-19 17:09 編輯

我覺得你應該先決定想學邊種拼音? Jolly, Letterland, Hooked On 定其他呢?每個門派都有D唔同,選定適合你小朋友果種先搵center啦!


大宅

積分: 4612


5#
發表於 12-6-21 13:27 |只看該作者

引用:大埔商業中心5樓我大仔學咗3年,細仔學咗1年

原帖由 melody10050 於 12-06-19 發表
大埔商業中心5樓
我大仔學咗3年,細仔學咗1年
係外籍老師黎架
等我去8下,thanks




大宅

積分: 4612


6#
發表於 12-6-21 13:29 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Naxos+於+12-6-19+17:09+編輯+

原帖由 Naxos 於 12-06-19 發表
本帖最後由 Naxos 於 12-6-19 17:09 編輯

我覺得你應該先決定想學邊種拼音? Jolly, Letterland, Hooked ...
其實我唔係好識分,我知道佢學校用longman




大宅

積分: 4212


7#
發表於 12-6-21 18:06 |只看該作者
回覆 哈理 的帖子

Longman 我未聽過wor. 你問清楚先啦!

其實每種phonics 都有唔同賣點,你瞭解多D決定報邊種啦!


大宅

積分: 2958


8#
發表於 12-6-22 11:07 |只看該作者

回覆:英語拼音班

我都曾為學邊種拼音而煩惱。不過聽了一個機構負責人說,無論邊種,目的都是幫助小朋友學懂讀英語。所以最後選擇了一間方便,呀女又開心的地方。




大宅

積分: 4612


9#
發表於 12-6-22 11:48 |只看該作者

引用:我都曾為學邊種拼音而煩惱。不過聽了一個機

原帖由 pebaby01 於 12-06-22 發表
我都曾為學邊種拼音而煩惱。不過聽了一個機構負責人說,無論邊種,目的都是幫助小朋友學懂讀英語。所以最後 ...





大宅

積分: 1460


10#
發表於 12-6-26 10:38 |只看該作者
melody10050 發表於 12-6-19 16:15
大埔商業中心5樓
我大仔學咗3年,細仔學咗1年
係外籍老師黎架

一個月幾$

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo