夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-6-3 23:38 |只看該作者
經過半年時間,他終於正式提出最終要分開。

接下來的事,我要決定兩母女繼續在此間屋住,定係搬走,出面甘貴租,好難應付。返阿媽家長住居屋三房的一間小房子定點?

九月K3要選小學,點算?因現在屬於油塘,媽屋企係沙田,現在幼稚園又係油塘,點算?

現在返緊的工是臨時工做到8月尾,但他有朋友介紹了一份工,可能下星期有機會見。

一大堆的問題,如何是好?





瑪瑙宮

積分: 139710


2#
發表於 12-6-3 23:46 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 12-6-3 23:47 編輯

果 d 紅黑雨雷暴警告暑期班帶出帶入病呀番唔到學 etc. 有呀媽隨時照應好 d 喎~

諗完一樣至一樣, 一齊諗諗唔到架.

十卜


大宅

積分: 2775


3#
發表於 12-6-3 23:47 |只看該作者
一定係同亞媽住啦有個照應!租屋又要請工人揍女女,養多個人!工就一定要揾份permanent 架!


子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-6-3 23:56 |只看該作者

回覆:rowh 的帖子

細佬九月結婚,暫定出去住一年,之後兩公婆可能返來住,平時爸媽又要照顧姨生仔,九月升k1全日班。

定係繼續住係到先,不用轉k3,因讀有托兒成份的幼稚園,不多假期,直接到小一先返沙田住加小學






別墅

積分: 647


5#
發表於 12-6-4 00:01 |只看該作者

回覆:今晚他終於提出了

如果可以~梗係返亞媽度啦!始終係你屋企呀!支持你




子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-6-4 00:10 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Nancy20090615+於+12-6-3+23:4

原帖由 Nancy20090615 於 12-06-03 發表
本帖最後由 Nancy20090615 於 12-6-3 23:47 編輯

果 d 紅黑雨雷暴警告暑期班帶出帶入病呀番唔到學 etc. ...
所以我已經排左7月份睇精神科,每次一想起就哭。我又上年做左十年的工,十二月份工被炒左之後,就一大堆問題,他開始提出好唔開心,家比佢好多壓力,決乏被愛及性(我地幾年都好少)





瑪瑙宮

積分: 139710


7#
發表於 12-6-4 00:21 |只看該作者
seavl 發表於 12-6-4 00:10
所以我已經排左7月份睇精神科,每次一想起就哭。我又上年做左十年的工,十二月份工被炒左之後,就一大堆問 ...

咁o既情況您返呀媽度似乎好 d , 起碼精神上有家人在身邊支持, 生活細節又有佢地幫輕打點.

唔好哭, 過去左便算, 以後自強靠自己點都唔會無出路, 加油~


子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-6-4 00:23 |只看該作者

引用:Quote:seavl+發表於+12-6-4+00:10+所以我已

原帖由 Nancy20090615 於 12-06-04 發表
咁o既情況您返呀媽度似乎好 d , 起碼精神上有家人在身邊支持, 生活細節又有佢地幫輕打點.

唔好哭, 過去 ...
我知條路一定要繼續行,但好多野要處理,無從入手





複式洋房

積分: 297


9#
發表於 12-6-4 00:23 |只看該作者

回覆:今晚他終於提出了

加油




侯爵府

積分: 20885


10#
發表於 12-6-4 01:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Nancy20090615+於+12-06-03+

原帖由 seavl 於 12-06-04 發表
所以我已經排左7月份睇精神科,每次一想起就哭。我又上年做左十年的工,十二月份工被炒左之後,就一大堆問 ...
其實係咪真係無彎轉?點解會攪到呢一步?




子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-6-4 01:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+seavl+於+12-06-04+發表所以

原帖由 mario_888 於 12-06-04 發表
其實係咪真係無彎轉?點解會攪到呢一步?
他事業覺得不如意,家覺得好大壓力,覺得我常常鵝佢,他是大男人,不喜歡被人話佢,他自己屋企人同佢都就住就住講野。

這幾年他性格180度轉變,他家人都認同





大宅

積分: 2813


12#
發表於 12-6-4 01:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Nancy20090615 於 12-06-04

原帖由 seavl 於 12-06-04 發表
我知條路一定要繼續行,但好多野要處理,無從入手
如果真係要自己出黎住,就搵間近父母,起碼有個照應,父母又可以幫係睇下個囡。起碼等你冇咁徬徨先呀。




大宅

積分: 2813


13#
發表於 12-6-4 01:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 mario_888 於 12-06-04 發表

原帖由 seavl 於 12-06-04 發表
他事業覺得不如意,家覺得好大壓力,覺得我常常鵝佢,他是大男人,不喜歡被人話佢,他自己屋企人同佢都就住 ...
一頭家,一定有壓力!但有壓力唔代表就可以“圖”被!




大宅

積分: 1224


14#
發表於 12-6-4 03:23 |只看該作者


大宅

積分: 2556


15#
發表於 12-6-4 07:23 |只看該作者

回覆:seavl 的帖子

嘗試再一起可以嗎,想回當初為何一起,我老公也是難相處的




子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-6-4 07:49 |只看該作者

引用:嘗試再一起可以嗎,想回當初為何一起,我老

原帖由 sandy1109 於 12-06-04 發表
嘗試再一起可以嗎,想回當初為何一起,我老公也是難相處的
他接受不了





大宅

積分: 2556


17#
發表於 12-6-4 09:47 |只看該作者

回覆:seavl 的帖子

他有冇女人?唔係唔會咁絕




子爵府

積分: 12169


18#
發表於 12-6-4 09:59 |只看該作者
回覆 seavl 的帖子

我覺得你在面對人生這麼大的轉變時,尤其是你其實心裡未能接受到,你應該搬回和媽咪一起住,起碼孩子有親人照顧,你可以有時間和空間讓自己重新振作起來,如果你自己繼續和孩子在這個家住,你一定會整天想起以前的種種,你會更加走不出來。

你細佬兩公婆以後怎樣,以後再算,何況他們都會搬出去一年,一年後的事情還可以有慢慢商量再議。你現在住的房子不用放出去,留下來租出去,把租金作為你在媽附近租樓是否可行?你孩子上小學後就全日上學,如你真是不想搬,又怕麻煩你阿媽,我想你也可繼續留下來,至多小學放學後再找補習社替你接孩子。這也是另一個方法。

但是我看你是真需要親人在旁,你現在剛面對c6說離婚,你心裡上其實真的無法接受。你c6極大可能是有了小三,否則他不會做得這麼絕,甚麼壓力大、大家性格不合,都是可以通過商量和溝通慢慢解決,我反而覺得你c6是個不負責任的男人,一點修補婚姻的慾望都沒有。這種男人不要也罷了!

你要好好努力,為孩子不要倒下去,失去了c6不代表你未來就不會幸福,要好好愛自己,好好愛孩子。有心事可以找好朋友傾訴,最重要不要自己鑽牛角尖,為了一個變了的男人令自己身體有毛病更加不化算,因為他不值得你去費神。孩子是你現在好好努力的目標!

加油!

點評

caliamama    發表於 12-6-12 06:39
早苗    發表於 12-6-6 17:14
mc <()>


子爵府

積分: 12707

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-6-4 14:10 |只看該作者

引用:回覆+seavl+的帖子 我覺得你在面對人生這

原帖由 mc 於 12-06-04 發表
回覆 seavl 的帖子

我覺得你在面對人生這麼大的轉變時,尤其是你其實心裡未能接受到,你應該搬回和媽咪一 ...
他三年前出差星加波時,又提出好多不滿,當時又係小三,後來我們又冇事一齊,現在又不滿,覺得我冇改過





子爵府

積分: 10659


20#
發表於 12-6-4 14:10 |只看該作者
你c6唔可以一句話大壓力就放棄頭家bor

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo