自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


別墅

積分: 875


1#
發表於 12-6-7 12:16 |只看該作者
如題, E生話要食少啲飯, 咁食麥皮可以嗎?

點評

newbiee  mouth:好高喎  發表於 12-6-7 13:25


男爵府

積分: 5675

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-6-7 12:27 |只看該作者
小師妹008 發表於 12-6-7 12:16
如題, E生話要食少啲飯, 咁食麥皮可以嗎?

我反而想講空腹9.2度的話
你應該已是糖尿病病人了
正常人空腹唔over 6
如果你食埋飯個index咪仲高
你要留意血糖過高會有問題
9.2應該唔係唔食少d飯咁簡單
你已經要食藥wor
starch....sweet的食物都要戒少d
飯最多食1/3碗

點評

ling00    發表於 12-6-8 07:24
ling00    發表於 12-6-8 07:24
家家公主    發表於 12-6-7 16:03
Never Too Late!


大宅

積分: 2576


3#
發表於 12-6-7 12:29 |只看該作者

回覆:驗血糖, 空腹9.2度, 是否真的很高, 有咩方法可減低呢,

是否有BB




男爵府

積分: 6815

畀面勳章


4#
發表於 12-6-7 12:33 |只看該作者

回覆 回覆:小師妹008的帖子

食麥皮唔可以加糖加奶吃,如果你是糖尿病





別墅

積分: 875


5#
發表於 12-6-7 12:36 |只看該作者
E生都有提議食藥, 但又唔係強硬, 佢都話試下做運動,食少啲飯, 睇下點喎, 我都唔係好想食藥, 因要食一世, 而且怕糖尿藥會帶黎好多唔好效果.睇左啲書話係糖尿藥以致其他器官出現問題呀.


別墅

積分: 875


6#
發表於 12-6-7 12:37 |只看該作者
回覆 luluboy 的帖子

不是.


男爵府

積分: 8786

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-6-7 12:37 |只看該作者
回覆 小師妹008 的帖子

空腹9.2度,係好高.正常足5以下.妳一定要減食


大宅

積分: 4844


8#
發表於 12-6-7 12:46 |只看該作者
真係好高,你要認真處理呢個問題,我屋企人有20年糖尿病,早上空腹都係7度以下.


別墅

積分: 875


9#
發表於 12-6-7 12:47 |只看該作者
回覆 winglongyan 的帖子

咁麥皮算唔算係殿粉質,食唔食得, 頭先唔記得問下E生


別墅

積分: 875


10#
發表於 12-6-7 12:48 |只看該作者
回覆 BB.Mummy 的帖子

7度以下都叫糖尿病人?

點評

BB.Mummy  食緊藥差不多啦,如果唔打計食藥仲嚇死.  發表於 12-6-7 12:52


公爵府

積分: 27262

hashtag影視迷勳章


11#
發表於 12-6-7 12:50 |只看該作者
試吓浸秋葵飲, 上網打"秋葵"會有方法睇睹


水晶宮

積分: 63651

hashtag影視迷勳章


12#
發表於 12-6-7 12:52 |只看該作者

引用:如題,+E生話要食少啲飯,+咁食麥皮可以嗎?

原帖由 小師妹008 於 12-06-07 發表
如題, E生話要食少啲飯, 咁食麥皮可以嗎?
你係咪平時飲好多甜嘢?




水晶宮

積分: 63651

hashtag影視迷勳章


13#
發表於 12-6-7 12:52 |只看該作者

引用:如題,+E生話要食少啲飯,+咁食麥皮可以嗎?

原帖由 小師妹008 於 12-06-07 發表
如題, E生話要食少啲飯, 咁食麥皮可以嗎?
你係咪平時飲好多甜嘢?




水晶宮

積分: 63651

hashtag影視迷勳章


14#
發表於 12-6-7 12:52 |只看該作者

引用:如題,+E生話要食少啲飯,+咁食麥皮可以嗎?

原帖由 小師妹008 於 12-06-07 發表
如題, E生話要食少啲飯, 咁食麥皮可以嗎?
你係咪平時飲好多甜嘢?




伯爵府

積分: 16148


15#
發表於 12-6-7 12:59 |只看該作者
要食藥la...


別墅

積分: 875


16#
發表於 12-6-7 13:02 |只看該作者
回覆 Jessicalws 的帖子

都唔係好多, 飲檸茶檸水都走糖, 不過有時食下糖同糖水.


大宅

積分: 4121


17#
發表於 12-6-7 13:17 |只看該作者
starch....sweet的食物都要戒少d
飯最好食brown rice.


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 12-6-7 13:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


19#
發表於 12-6-7 13:24 |只看該作者

回覆:驗血糖, 空腹9.2度, 是否真的很高, 有咩方法可減低呢,

緊係高拉




珊瑚宮

積分: 112010


20#
發表於 12-6-7 15:20 |只看該作者
除非你係砂糖當飯食,唔係的話..... 未有糖尿病之前食甜野唔關 糖尿病事架噃

我屋企有老人家都有呢個問題,佢好有恒心,一個星期煲兩次 苦瓜淡菜仔嚟飲,家下就控制得好好

苦瓜淡菜仔 ..... 有人係好見效,但亦有人話涼,飲咗會頭暈暈






點評

ling00  I drink that too! And it works!  發表於 12-6-8 07:32
jek  苦瓜, 好  發表於 12-6-7 19:16

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo