婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 211


1#
發表於 12-6-11 18:52 |只看該作者
剛發完之前的一篇,大家都認為我好唔岩,我都唔係要各位認同當然的做法,不過在回應時我都講左點解我會咁做。但點都好,當時佢兩老都唔知咁多野,對我都冇咩,我見到佢地都係會做番我要做既野,一樣叫人,幫手拎碗碟(其他人都唔會幫手,除了我老公),一樣人到禮到之類。

到結婚當日,因為我之前那晚只係瞓左1小時(有野要整),我個人已經吽吽地....我只知當晚我既親戚係冇每家在台上拍照,係到送客的時候先可以同我那邊的親戚影到相(在送客位草草影完就算)。最衰係我忘了整影相list,咁在台上我老公就叫mc叫邊家人來拍照,但我老公又好好笑,係全家人名咁叫(即係a舅父,a舅母,a表哥、a表妹咁叫...)我在旁都叫佢可不可以只係叫a舅父一家就好,mc又聽唔係好到佢叫咁多人名而叫人,令到時間都拖慢了。我都同我老公講左好多次佢先識一叫就叫全家人,但整過拍照過程,係叫左a家人上來,佢地先慢慢行上來,其他人都坐0係度...叫b,b先上來..每一家都係咁,叫c先準備下個到呢家人,但c見b都未影完,c唔會出定0來先。而我親戚們都排晒出0來等,其間他的尊貴親戚慢慢起身打算上來時,我都叫等了很久的親戚影左一張先,但佢地都示意唔好,等佢地影左先。佢那邊親戚,還不同組合咁影左好耐....最後係因我伴娘識做,同酒樓堅持一定影到我父母兩的大合照先開始(那時已超晒時好耐)。

以我所知的就是這麼多,到完了成件事,回到家,老公同我講:"你媽唔比我家姐坐接待處喎.."(佢安排佢家姐坐接待,而我安排了我姊妹坐)。

我話一定冇可能,因為我媽唔似我咁唔識做,佢係好好的。我覺得佢唔會咁做。第2日,我問番我伴娘發生咩事,佢話佢都係聽回來,之後我都有問番知情的姊妹發生咩事,最後先問番我媽(初初佢都唔講,係我迫佢先講)先知件事係點。

事源係我地切cake,兄弟姊妹一齊上台拍照,咁我伴娘同我媽講,叫佢搵我細佬睇住個接待處先。之後我細佬就睇住個檔先。但我媽唔放心,就0係附近徘徊。之後佢家姐同佢堂妹到左,因為我細佬好肥,阻住佢入去,佢就同我媽講:"喂!我要坐入去喎!!"我媽唔知佢係邊個,就話l:"下?你要坐?" 佢家姐:"係呀!阿x(我老公)叫我坐呀!" 咁我媽事先不知佢安排佢家姐坐的,但都feel到咩事,就叫我細佬行開比佢地入去,我媽就話:"佢地d姊妹上晒去,咪搵我細佬坐住先.,.,唔好意思呀.." 佢家姐仲係少少面面話:"阿x叫我坐咋喎!" 咁我媽都唔出聲了。到之後姊妹回位,我媽就同佢家姐講:"佢地攪掂勒,..咁唔阻你招呼親朋好友勒~"就走開左(呢句我幾個本身不相識的姊妹都聽到,我問佢地我媽d態度係點,佢話我媽係笑笑口講的),之後佢家姐就即刻搵我老公,姊妹只見佢指手劃腳一番...佢地估佢係講緊我阿媽。(咁事實上老公當晚真係同我講呢件事)。佢咁對我阿媽,我真係好嬲!!我同番一d當日先識我媽既姊妹講呢件事,佢地都即時話:"冇可能呀喎...你阿媽好玩得好講得笑,我唔信佢會咁做!" 係每一個姊妹不約而同都係咁講。我亦問晒當日見到呢件事而佢地當日先識既姊妹,大家講既野係一樣的。我唔想屈人,如果我媽d態度差,我都唔會幫佢,當係誤會。但我都信我媽唔係呢d人,之前我媽都有話我唔好咁衰,所以我都唔信佢會咁。但佢家姐係冇叫過我媽,講野仲要態度惡劣,我媽都唔計較,之後仲要咁屈佢,我真係好嬲。即使真係我媽有問題,我老公日忙到咁,係咪真係需要即時投訴?

另外,有個姊妹一直保持中立,但我婚後,佢都話佢那邊的人..真係好恐怖,話佢男家d人(連親戚)看起上來係有點奇怪,但我女家那邊是好開心的。有個不知情的姊妹在事後有問過我老公係咪執回來。係每個姊妹,即使平時唔多出聲既都同我講番當日佢對呢班人既睇法。點解佢地有呢d睇法?如下....

---伴娘一直在我身邊,每次我出去,佢就見到佢細佬個老婆係"超"住我....佢話本身都冇留意,佢本身都估係佢家姐,但之後講番先知係那個女人。

---a和b負責周圍搵來賓拍片,a總覺得有點怪...之後先見到原來又是那個女的"超"住佢地...,佢冇理,之後又係有點怪怪的,點知又係眼見那個女的'超住佢"(之前我冇同佢講之前的事)

---c出名好口,也對我地既事不知情。佢拎阿襟花比佢細佬,佢細佬只係同佢家姐個b玩,問佢:"請問你係咪新郎既親兄弟呀?"佢細佬唔理佢,問多次都唔理,佢大哥聽到,就話"人地同你講野呀!" 佢一手搶左個花。c再問:"咁你有冇伴侶呀?比個手花佢。"佢冇應,走左。

---中立的d見我地影相0個part好趕時間,就問佢媽:"唔好意思呀~請問你有邊個親戚係要影相,我可以幫你安排。"佢媽唔應。d再問,佢望都冇望d,講左一句:"得啦!要先叫你!" 佢話之後都受左d氣,佢頂唔順同我媽講,我媽就安慰佢,叫佢忍下...好快就完。

---c幫佢媽整個襟花,佢媽只係冷冷一句:"你小心整到我呀!"

---中途e派cupcake(回禮禮物),我地都叫佢比左來賓先再比親人。忽然佢聽到佢家姐講l:"喂!呢度冇呀!!"

仲有其他人都受左氣,但話唔想提,怕我唔開心。

c其實係我表妹,佢話我舅母(佢阿媽)問佢知唔知xx係個,我表妹話唔知。事後知就係佢細佬個老婆。話大家打對行時,佢一直打量我舅母,眼神仲係好有問題,唔知佢想點。c都見到。

之後我也聽伴郎講(我問佢那晚有冇d咩唔開心事發生),佢同我講:"都係佢細佬啦.." 佢地之前都叫做識,但唔算熟。佢話打算吹下水,但佢話:"妖!以為自己咩高知識分子姐!!教小學咋,....扮晒野!!" 我問佢細佬講咩,佢話唔好提了,係講佢阿哥是非(我老公),係我老公結婚當晚對住我老公個fd講我老公不是...真係好野!!佢再同我講:"我咪對住佢講囉...x!咁唔x鍾意咪0來囉!!" 佢話佢都忍唔住爆粗!!

之前我聽我d姊妹講番d事,我都有同老公講,佢都唔出聲,有d就話係唔係誤會。最後就話呢d都係我的朋友講,佢話佢自己冇聽佢d朋友講。所以見到佢伴郎,我先問下..到底係我 d fd敏感定係事實?! 我再同佢講,其實你的朋友都有講,但關於你家人,你估你朋友會同你講咩?!

最後,都發現佢細佬係冇比人情。我唔知需唔需要比,但我覺得心意上都會有,而且都已婚。好似我細佬,佢都買左金介指比我老公。我唔洗佢買野比我,只係買件禮物比我老公都好正常姐..但都冇。只係全程黑面。但呢件事我同好多人講,佢地都話咁都唔比人情真係唔得!!

之後發生左件事...係我老公同佢阿哥發脾氣,講番佢覺得一切有咩問題。我老公先爆左樣野出0來,那時我先知。老公話佢親手比野佢細佬,佢細佬係一野丟在桌子上。佢話呢d係親眼見到,係親身經歷,如果佢真係冇野(佢細佬話佢自己冇野,係一直我地對佢有野),點解要咁?!件事唔係佢細佬講到自己咁無辜!(其實佢婚禮自己都睇到好多野,只係唔同我講。所以佢之後都冇同佢細佬講野,對佢家姐都冷淡)


珍珠宮

積分: 30295


2#
發表於 12-6-11 19:06 |只看該作者
留個腳印先慢慢睇~~
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


水晶宮

積分: 59166


3#
發表於 12-6-11 19:33 |只看該作者
佢細佬係天生黑面定係因為見工時間果件事 而黑面?


公爵府

積分: 25625


4#
發表於 12-6-11 19:44 |只看該作者

回覆:成為罪人之旅---結婚當日

唔係大佬先係見工咩?





男爵府

積分: 8440


5#
發表於 12-6-11 20:33 |只看該作者

回覆 回覆:mandysio的帖子

好長呀




大宅

積分: 4745

畀面勳章


6#
發表於 12-6-11 20:41 |只看該作者

回覆:成為罪人之旅---結婚當日

唉…以後少見為妙,睇到我有啲真係想問句,你c6係咪執返嚟



點評

c.hutchson  我都係, 睇到嬲  發表於 12-6-12 15:25


複式洋房

積分: 211


7#
發表於 12-6-11 20:46 |只看該作者
shannnb 發表於 12-6-11 19:33
佢細佬係天生黑面定係因為見工時間果件事 而黑面?
係佢第二定第三次見我時巳黑面,冇人知點解,老公只話佢性格係咁,佢試過好憎其他家人,幾時有野冇嘢佢話哂事。一直佢係當我透明,曾經我想退一歩等件事好d,打算同佢打招呼,但一樣比人當透明。新年買嘢比佢,一樣被當透明。不過之前篇文我係受太多冷眼和我太替老公不值,屈在心氣難舒而寫出,比人覺得我好公主。我明大家對我之前批評,但有些受屈感覺係難以形容。當見到佢地既咀臉,就知道拮到肉是很痛的!

點評

c.hutchson  佢係咪有心理病呀? 認真  發表於 12-6-12 15:26


水晶宮

積分: 59166


8#
發表於 12-6-11 20:51 |只看該作者
mimilan 發表於 12-6-11 20:46
係佢第二定第三次見我時巳黑面,冇人知點解,老公只話佢性格係咁,佢試過好憎其他家人,幾時有野冇嘢佢話哂 ...
不能照樣當佢透明嗎?


複式洋房

積分: 211


9#
發表於 12-6-11 21:07 |只看該作者
WTM 發表於 12-6-11 20:41
唉…以後少見為妙,睇到我有啲真係想問句,你c6係咪執返嚟



...
之後發生左件事係連我老公都頂吾順要出聲,呢件事令我決定吾會再見佢地。c6要番佢自己一個番!


複式洋房

積分: 211


10#
發表於 12-6-11 21:17 |只看該作者
shannnb 發表於 12-6-11 20:51
不能照樣當佢透明嗎?
可能我冇用,我不能當睇吾到。一大班食飯,c6要聽佢老豆呻其他仔女有咩不满(但仍會縱容,吾會話佢地),佢地講既係show off既野(但我吾明有咩好show),之後冇咩講。所以如果只係同佢媽飲茶我先說話。我吾會加入到佢地話題,我係外人一個。嬲之前那種感覺係難受。我都吾想攪成咁,雖我可當佢透明,但內心仍然難受的。


水晶宮

積分: 59166


11#
發表於 12-6-11 21:20 |只看該作者

引用:Quote:shannnb+發表於+12-6-11+20:51+不能

原帖由 mimilan 於 12-06-11 發表
可能我冇用,我不能當睇吾到。一大班食飯,c6要聽佢老豆呻其他仔女有咩不满(但仍會縱容,吾會話佢地),佢 ...
盡量當睇唔到啦!對自己,對老公都好d!避免嗌交搞到關係太錯!




珍珠宮

積分: 47280


12#
發表於 12-6-11 21:31 |只看該作者


大宅

積分: 4937


13#
發表於 12-6-11 21:34 |只看該作者

回覆:成為罪人之旅---結婚當日

你老公一家的確好有問題,但可能問題一半是出於佢地本身性格,另一半則出於佢地跟本吾like你。其實你同你老公結咗婚已經可以自己一家一主la. 其他人唔夾大可以少d來往。人夾人緣呢d野好難講。不用所有事都太上心。




大宅

積分: 4745

畀面勳章


14#
發表於 12-6-11 21:38 |只看該作者

引用:Quote:WTM+發表於+12-6-11+20:41+唉…以後

原帖由 mimilan 於 12-06-11 發表
之後發生左件事係連我老公都頂吾順要出聲,呢件事令我決定吾會再見佢地。c6要番佢自己一個番! ...
發生咩事?介意講嗎?




大宅

積分: 2390


15#
發表於 12-6-11 22:19 |只看該作者

回覆:成為罪人之旅---結婚當日

連續睇晒三個,真係...唉!如果係我一定係咁小爛佢!介唔介意講佢兩公婆係邊樹教書,我唔想我啲仔女比佢教到:;pppp:




大宅

積分: 1908


16#
發表於 12-6-11 23:22 |只看該作者

回覆:成為罪人之旅---結婚當日

既然知道係佢哋有問題,點解唔可以互當透明?點解仲要在乎他對你做d乜?佢哋叫都唔應,咁你哋可唔可以以後都唔叫?可唔可以佢叫你你一樣唔應?他扔你比佢嘅嘢,咁你可唔可以唔好比?可唔可以扔返佢比你嘅嘢?佢老婆啤你,咁你可唔可以習慣當佢隻眼有事?你做到當佢透明,就唔洗嬲親自己啦!你做到以眼還眼就乜仇都報曬啦,仲洗乜火滾!唔係叫你做壞人但對付呢d人就不能講修養,祝樓主早登極楽!



點評

方方媽媽  "咁你可唔可以習慣當佢隻眼有事?"LIKE!  發表於 12-6-12 11:58


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-6-12 00:26 |只看該作者
我覺得如果話男家一家都對婚禮唔尊重,對女家人黑面都仲有得講,因為搞結婚既野樓主真係唔尊重對方在毛,唔怪得人哋會黑面,但而家係連男家親友都古古怪怪,就肯定係之前啲野已經比所有男家親戚都知晒!

你99係偏心,佢啲兄弟姊妹係縮骨,不過樓主都唔少野,既然係咁,不如大家少啲見,反正樓主都係嫁比佢個仔,唔係嫁佢一家,大家都當對方死既咪算囉!


大宅

積分: 2181


18#
發表於 12-6-12 00:38 |只看該作者

引用:我覺得如果話男家一家都對婚禮唔尊重,對女

原帖由 alicemic 於 12-06-12 發表
我覺得如果話男家一家都對婚禮唔尊重,對女家人黑面都仲有得講,因為搞結婚既野樓主真係唔尊重對方在毛,唔 ...
認同!而且樓主仲要你c6 自揭瘡疤,去認同自己家人各種不是,確實對你老公太殘忍啦




琥珀宮

積分: 156780

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 12-6-12 00:44 |只看該作者

引用:我覺得如果話男家一家都對婚禮唔尊重,對女

原帖由 alicemic 於 12-06-12 發表
我覺得如果話男家一家都對婚禮唔尊重,對女家人黑面都仲有得講,因為搞結婚既野樓主真係唔尊重對方在毛,唔 ...
當大家死左算了。唔駛見唔駛煩。



點評

alicemic  抽下水先!  你照咗仔定女呀?  發表於 12-6-12 00:49


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 12-6-12 00:47 |只看該作者
angieshum 發表於 12-6-12 00:38
認同!而且樓主仲要你c6 自揭瘡疤,去認同自己家人各種不是,確實對你老公太殘忍啦:zombie ...

佢呢啲叫愛之心責之切! 明白男家都唔係好,不過無男人會鍾意一個對自己咄咄迫人既太太..........唯有祝佢婚姻幸福快樂啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo