懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1523

陪月勳章


1#
發表於 12-6-9 17:28 |只看該作者
請問有無JM知道返健康院產後檢查醫生會做咩? 會放鴨咀鉗嗎




大宅

積分: 1870


2#
發表於 12-6-9 17:36 |只看該作者

回覆:PPChi 的帖子

要放架。我都驚緊。




大宅

積分: 1523

陪月勳章


3#
發表於 12-6-9 17:41 |只看該作者

回覆 回覆:yuki0819的帖子

咁咪好痛囉?! 我見好多JM話產後第一次同老公行埋話痛,如果檢查時用鴨咀鉗,咁點都會痛過愛愛掛?




大宅

積分: 2515


4#
發表於 12-6-9 18:34 |只看該作者

引用:請問有無JM知道返健康院產後檢查醫生會做咩

原帖由 PPChi 於 12-06-09 發表
請問有無JM知道返健康院產後檢查醫生會做咩? 會放鴨咀鉗嗎?
我未試過用拑驗查喎!我由16w到35w都未試過,健康院淨係用手摸下到聽下BB心跳,我未試過有醫生幫我睇喎!





侯爵府

積分: 22142

陪月勳章


5#
發表於 12-6-9 18:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+PPChi+於+12-06-09+發表請問

原帖由 Auwingyee 於 12-06-09 發表
我未試過用拑驗查喎!我由16w到35w都未試過,健康院淨係用手摸下到聽下BB心跳,我未試過有醫生幫我睇喎!



...
因為妳係產前檢查
而唔係產後檢查




大宅

積分: 2515


6#
發表於 12-6-9 18:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Auwingyee+於+12-06-09+發表

原帖由 choi0112 於 12-06-09 發表
因為妳係產前檢查
而唔係產後檢查
Sorry~睇錯左添!mouth:mouth:




大宅

積分: 2223


7#
發表於 12-6-9 18:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 PPChi 於 12-06-09 發表請問

原帖由 Auwingyee 於 12-06-09 發表
我未試過用拑驗查喎!我由16w到35w都未試過,健康院淨係用手摸下到聽下BB心跳,我未試過有醫生幫我睇喎!



...
好痛架我32w果時疑似穿水用鴨咀睇同驗分分泌痛到想喊,仲要俾個醫生搞到流血




大宅

積分: 1523

陪月勳章


8#
發表於 12-6-9 20:26 |只看該作者

產後檢查

未生之前檢查用鴨咀鉗,我都覺ok,只係少少不適,未叫痛既,不過生完下面有傷口,我擔心檢查時勁痛呀...




別墅

積分: 673


9#
發表於 12-6-10 22:13 |只看該作者

回覆:產後檢查






首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo