美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 276


1#
發表於 06-1-17 14:48 |只看該作者

對DHC有無咩意見呀?

我D皮膚超雖, 超敏感。小小香味既野搽落塊面都唔得。

用左好多年Clinque, 上年轉左用Fancl, 覺得唔係好好。寄左好多次form想拿DHC SAMPLE都無回頭, 真係無緣!

你地對DHC有咩意見呀?適合我呢D超敏感又超乾旱既皮膚嗎?
晉熙媽咪


大宅

積分: 1738


2#
發表於 06-1-17 17:42 |只看該作者

Re: 對DHC有無咩意見呀?

我都係剛剛開始用所以吾敢比好多意見你.
但暫時覺得佢d野吾費, 幾大支. 又吾駛成日怕開左過期. 又可以送貨. member有9折.
你可以先買佢果set王牌試用


大宅

積分: 2419


3#
發表於 06-1-17 17:58 |只看該作者

Re: 對DHC有無咩意見呀?

OK 架!無香味!
有敏感 line
電話訂貨最好!訂滿 $300.00 有自選 sample 2 包
門市無 sample 送,仲成日缺貨!


大宅

積分: 3544


4#
發表於 06-1-17 19:19 |只看該作者

Re: 對DHC有無咩意見呀?

我都想知, 好唔好用 ????

我試過頸莫, 好似冇咩效果


已刪除用户

積分: 60176


5#
發表於 06-1-17 21:43 |只看該作者

Re: 對DHC有無咩意見呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 60176


6#
發表於 06-1-17 21:55 |只看該作者

Re: 對DHC有無咩意見呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

7#
發表於 06-1-17 23:58 |只看該作者

Re: 對DHC有無咩意見呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 276


8#
發表於 06-1-18 10:54 |只看該作者

Re: 對DHC有無咩意見呀?

J&Hsbb,

點唔好用呀? 我見咁多媽咪話好, 而且又平, 差d想去買添!

因為我d fancl 只可以頂多1個星期咋!
晉熙媽咪


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


9#
發表於 06-1-18 11:06 |只看該作者

Re: 對DHC有無咩意見呀?

如果你d皮膚係超敏感, 點解唔試吓 avene ?? 呢個法國牌子出名for 敏感喎, 我同我家姐都係敏感皮膚用左佢半年了, d皮膚都大有改善. bk呢度耐唔耐都會有關於avene嘅 topic架 !

bosco_shop 寫道:
我D皮膚超雖, 超敏感。小小香味既野搽落塊面都唔得。

用左好多年Clinque, 上年轉左用Fancl, 覺得唔係好好。寄左好多次form想拿DHC SAMPLE都無回頭, 真係無緣!

你地對DHC有咩意見呀?適合我呢D超敏感又超乾旱既皮膚嗎?


複式洋房

積分: 276


10#
發表於 06-1-18 11:49 |只看該作者

Re: 對DHC有無咩意見呀?

Hello, BonnieKam,

請問邊道有Avene賣呀? 最好係銅鑼灣區啦! Thank you.
晉熙媽咪


洋房

積分: 292


11#
發表於 06-1-18 18:52 |只看該作者

Re: 對DHC有無咩意見呀?

me too!
J&Hsbb 寫道:
我覺得唔好用

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo