美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6435

畀面勳章


1#
發表於 06-1-17 09:11 |只看該作者

負離子直髮

請問有無媽媽知道在大埔,有什麼地方整負離子直髮係平靚正呢?請介紹....謝謝! 


複式洋房

積分: 249


2#
發表於 06-1-17 11:51 |只看該作者

Re: 負離子直髮

唔好做負離子,做得多會甩頭髮,尤其是間髮型屋用cheap 藥水同妳整。
「你們要靠主常常喜樂,我再說,你們要喜樂」 腓立比書4:4


子爵府

積分: 13826


3#
發表於 06-1-17 11:54 |只看該作者

Re: 負離子直髮


唔怪得知 我甩好多頭髮喇... 我做負離子連續做左幾年, 3-4 個月就做一次 喇!!

Little_Baby 寫道:
唔好做負離子,做得多會甩頭髮,尤其是間髮型屋用cheap 藥水同妳整。
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


大宅

積分: 2491


4#
發表於 06-1-17 12:14 |只看該作者

Re: 負離子直髮

mmak 寫道:

唔怪得知 我甩好多頭髮喇... 我做負離子連續做左幾年, 3-4 個月就做一次 喇!!

[quote]
Little_Baby 寫道:
唔好做負離子,做得多會甩頭髮,尤其是間髮型屋用cheap 藥水同妳整。
[/quote]

係呀!我以前個stylist話平價果d係用直髮膏, 所以會更傷頭髮, 佢仲話真正負離子直髮膏多來自日本, 成本好高, 不過效果自然好多, 同埋襟好多。 我通常8-10月先做1次。


子爵府

積分: 13826


5#
發表於 06-1-17 12:28 |只看該作者

Re: 負離子直髮

nancytse,

平 & 貴 o既 我都做過 lor , 因 我係 天生卷髮, 3-4 個月就一定做一次, d 卷髮在頭頂 髮尾直 好難頂 !!
我都同意你講, 貴 o既 效果自然好多, 同埋襟好多。

nancytse 寫道:
[quote]
mmak 寫道:

唔怪得知 我甩好多頭髮喇... 我做負離子連續做左幾年, 3-4 個月就做一次 喇!!

[quote]
Little_Baby 寫道:
唔好做負離子,做得多會甩頭髮,尤其是間髮型屋用cheap 藥水同妳整。
[/quote]

係呀!我以前個stylist話平價果d係用直髮膏, 所以會更傷頭髮, 佢仲話真正負離子直髮膏多來自日本, 成本好高, 不過效果自然好多, 同埋襟好多。 我通常8-10月先做1次。[/quote]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


男爵府

積分: 6435

畀面勳章


6#
發表於 06-1-18 10:19 |只看該作者

Re: 負離子直髮

我都係3年幾前做過一次負離子,今年突然又想整一次負離子來過年,而且我D頭髮好多好多的,我估再做一次半次負離子應該問題不大吧...請問有無媽媽有好介紹?? 


大宅

積分: 4274


7#
發表於 06-1-18 17:03 |只看該作者

Re: 負離子直髮

I LOVE YOU BABY !


大宅

積分: 4274


8#
發表於 06-1-18 17:03 |只看該作者

Re: 負離子直髮

mmak:

我同你一樣三個月到做一次,因為我d頭髮係天生卷髮,頭頂一生番出嚟我就去電,d人話我會好傷頭髮,但我保養就係自己買焗油焗!
I LOVE YOU BABY !


男爵府

積分: 9406


9#
發表於 06-1-19 10:00 |只看該作者

Re: 負離子直髮

我昨天都剛做左啦! 唔做成個傻婆o甘, 尤其我呢d卷人, 我都覺得做貴少少係好d, 今天我好整齊, 好開心.[img]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo